Gå til innhold

skyggestreker - sammenheng med sa?

liten frøken ventes i mai:)

Anbefalte innlegg

Hadde sa for en måned siden. Veldig tidlig. Graviditetstester et par dager etter var helt hvite. Nå en måned etter (og rimelig sikker på at jeg kjente eggløsning for to uker siden), får jeg lyserosa streker på graviditetstester igjen.

Selv om det skulle bety at jeg er gravid igjen, orker jeg ikke å slippe jubelen løs før det går en stund.

Strekene sist gang var aldri så sterke som test streken, og jeg er nå redd for at svake utslag kan ha sammenheng med sa? Med andre ord redd for at en evt ny graviditet nå skal gå samme veien som forrige gang.

Noen som vet noe om dette?

Fortsetter under...

Hei, mistet selv for 6 uker siden, nå for tre dager siden fikk jeg positiv men veldi svak.

Hadde ikke mens imellom sa og graviditeten nu.

Den er svak i begynnelsen, pga lite hcg i kroppen.

Ta d med ro, kanskje du e så heldi som meg du å:):)Hold meg oppdatert, gå til legen og krev en blodprøve i morgen, det skal jeg gjøre:):)

Klem

Hei hei

Takk for svar:)

Har testet og testet (testoman) og strekene blir sterkere og sterke for hver dag:) Så nå er jeg rimelig sikker på at det har klaffet allerede første forsøk etter sa:) Ganske utrolig. Klaff på første pp begge gangene, he he.

Klarer selvfølgelig ikke å slappe helt av. Går og lurer på om det skal gå galt denne gangen også, men lite man kan gjøre, så får bare vente og se.

Fredag er ut fra beregningene like langt på vei som da jeg mistet sist, så skal være lettet hvis alt er ok over helgen.

Hvordan går det med deg da?

Heisann

Så godt å høre om andre som er i samme situasjon som en selv... Gratulerer - ser jo ut som det klaffet på begge forsøkene:)

Jeg hadde MA - var på 12.ukers kontroll 1.august som viste null liv, men fortsatt fostersekk, og måtte gjennom 48 timers tablettkur og alt kom ut to dager etterpå. Hadde blødninger i en uke etterpå, men ikke noen andre problemer. Har ikke fått mensen igjen, og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning for 2 uker siden, og nå har jeg skyggestrek på graviditetstesten! Skal vente 1 uke til (hvis jeg klarer å vente så lenge) og teste igjen, kan nesten ikke tro at det skulle gå så fort! Så jeg er forsiktig optimist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...