Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Mellom disse navnene.......Hvilke ville vært dine Topp 3. Sofia Janita Evelina Dina Hanna Bianka Kristina Rebekka
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hvis jeg skulle valgt hadde det blitt Sofia, uten tvil. Hvis jeg måtte velge flere, synes jeg Dina og Hanna kommer på plassene etter, men jeg liker de ikke så godt...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Takker for alles oppmerksomhet..Både Sofia, Hanna og Dina står sterkt...Ønsker flere meninger om navnene... Hilsen Listens Skribent
Filip sin mamma <3 Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Sofia Evelina Dina i den rekkefølgen.ikke noen annen grunn enn at vi synes de navnene er så fine!!! ) de andre havner laaaaaaaaaaaang nede på listen over fine navn for oss masse lykke til.du har fine navn å velge mellom
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Takker og bukker.. Hilsen Listens skribent
Frøken Løken Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Eigentleg berre Sofia, men Hanna og Dina kan til nød komme med på lista. Janita, Bianka og Evelina er langt, langt vekke frå å komme med på ei ja-liste hos meg... Men kvar sin smak :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Jeg ville ikke ha valgt noen av disse navna på mitt barn,men jeg vil gi deg min mening på de tre beste: Sofia-e Eveline-ikke a Dina
Mammaen til Alvin Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Sofia og Evelina liker jeg best Dina, Hanna og Kristina er helt greie, mens de andre synes ikke jeg er så fine...
Love my kidz Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Av disse ville jeg valgt Kristina eller Hanna =)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Mathea (kjempefint navn!) Hanna Rebekka
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 Rebekka definitivt, et nydelig navn som ingen små jeg kjenner heter ennå *holde det for seg selv* Ellers er Hanna og Sofia også fine, men jeg liker de best med e til slutt. I hvert fall Sofie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå