Gå til innhold

Noen som har smerter i en av eggstokkene?????


DollyD  ♥ Vida & Mikkel

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg har testet positivt på 3 tester nå, så er nok gravid ja!

MEN .. har egentlig mest smerter i høyre eggstokk ...

Frykter at jeg kan være gravid utenfor livmoren ... :(

Noen som har smerter mer i en side enn den andre .. og har vært på sjekk = ALT OK???

 

Håååper at det er ok ...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei DollyD!

 

Du er nok gravid, ja. Gratulerer!!! Husker deg fra "bli gravid", Da var nicket mitt "en til takk". Så gøy for deg!

Jeg hadde også sånn smerter, og tenkte mang en gang på om jeg kunne være gravid utenfor livmoren. Men tror nok det du kjenner er helt normalt. Nå har jeg ikke de smertene lengere, andre symptomer har tatt over kan en si...

Når er termin da? Min er 17 april foreløpig. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter!

Takk for svar! Gir meg et lite håp iallefall :=)

Skal ringe legen imorgen tidlig og få komme inn til en tidlig sjekk ..

Mistet sist i juni ..

Skal nemlig 14 dager til Hellas på fredag - MÅ jo finne ut av ting før den tid! Håper det er som dere sier!!!!!

Lykke til jenter - vi snakkes :=) Klem DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde smerter i venstre egg stokk da jeg var ca 4+6 på vei,men viste seg å være feste smerter. så det kan jo være tillfellet ditt å:) men sjekk det opp med lege,spør om evnt tidlig ul så du slipper å bekymre deg unødig. lykke til da:)) jeg er 36+5 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. er 4+6 på vei og har også smerter i høyre eggstokk,har hadd det helt siden jeg oppdaget at jeg var gravid. Ble sendt i ul for 11 dager siden og da kunne dem ikke se noen ting,ikke engang at jeg var gravid.(men har testet positiv hos lege) er ogs redd jeg er er gravid utenfor livmoren men legen mente det ikke skulle oppdages da før rundt uke 6-9. men er bekymret uansett pga smertene aldri gir seg liksom..legger meg me dem og våkner til samme greiene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pusi75!

Jeg håååper at vi begge er gravide på den riktige måten!!

HuffAmei .. skikkelig vondt å være så redd!

Ønsker deg lykke til - og gi meg beskjed hvis det skjer noe nytt! Krysser alle fingre & tær for oss begge....

Klem DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :=) SORRY!! Jeg mener 3+6 .. (my mistake) Jeg hadde siste mens (første dag) 6.august .. Gikk visst litt fort i svingen her :o) Har IKM imorgen .. og terminen er satt til 14.mai ... Når fant du ut at du var gravid? Jeg tok to tester igår .. for moro skyld.. kjenner egentlig ikke så mye .. vært litt småuggen + bittelitt svimmel! Ellers NADA !

Ellers startet "stikkingen" inatt ... blÆ!

Klemmer DD

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test just for fun da jeg var 3+3,brukte en sånn digitaltest og joda gravid!! kjøpte flere tester fordi jeg syntes det var litt usannsynlig at den viste gravid såå tidli men de andre testene var også positiv med svak strek. du skulle til legen i morgen ? lykke til da..håper det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du :)

 

jeg hadde vondt i høyre egg stokk for en stund siden, ble selvfølgelig redd for at jeg var gravid utenfor livmor,

 

det Ul mannen fant ut var at jeg hadde litt mye GASS i magen... heheh... og at jeg hadde vært så bekymret at hodet mitt hadde stoppet opp "do systemet" så alt er helt sikkert i skjønneste orden med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :=) Takk for det!

Håper alt går bra med oss begge!

Du får si fra når du vet noe mer!!

 

Klem DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Gla`Jenta85 :=)

 

Håper det kan være noe sånt .. har hatt myye luft i magen den siste tiden.. får ta meg en tur til legen imorgen og få henv. til UL .. Eneste måte å vite sikkert!

Takk for svar ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...