Gå til innhold

Noen som er gravide og har smerter i eggstokk????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har testet positivt på 3 tester nå .. så er ganske sikkert gravid ja ... men jeg har mest smerter i høyre eggstokk! Det stikker litt hele tiden.. Frykter at jeg kan være gravid utenfor livmoren ..........

Noen som er gravide og har hatt samme type smerter , men alt OK????

Skrevet

hei dollyD kan nesten garantere deg at har du et svangerskap uten for livmoren så er det ikke stikninger, di smertene er nesten ubeskrivlige,

så du skal se at dette går bra :-) men vist du er usiker så få tatt en blod prøve da kan di se pm hcg stigningene dine er normale, lykke til videre

Skrevet

Hei telly,

Jeg håper ikke det er det ... men klarer ikke å slappe av :(

Det begynte å "stikke" i høyre eggstokk inatt ... og har ikke gitt seg etter det ...

Hadde en lignende graviditet i juni .. hvor legen trodde jeg var gravid utenfor livmoren (testet positivt, men så ingen tegn til grav. i livmor) Det begynte med blødninger, smerter i høyresiden (samme som nå) og tilslutt voldsomme smerter (mistet) .. Huff - vil ikke oppleve det en gang til .....

Skal reise 14 dager til Hellas på fredag også .. det kunne jo ikke ha passet dårligere??!!

Får ringe legen imorgen!

Uansett - takk for støtte :=) Klem DD

Skrevet

Kan ikke berolige med at jeg har erfart det selv, men har lest at det er normalt og ufarlig å kjenne små stikninger i en av sidene. Skal visst være en form for cyste el.l som produserer hormoner under graviditeten. Satser på at det bare er det du kjenner. Ring legen og prøv å få deg en time før du reiser. Ikke noe godt å være redd.

Skrevet

Hei igjen,

Det er takvise smerter som kommer og går .. Ikke så vondt at jeg dør - laaangt ifra .. men jeg har en vond følelse!

Håper selvfølgelig at det stemmer som dere alle sier !

Klemmm

Skrevet

Noen flere ??

Skrevet

Hei DollyD :-)

Jeg hadde smerter på høyre side da jeg var gravid med snuppa. På den siden har jeg operert vekk eggstokken, så da var den ikke den som gjorde vondt. Hadde vondt der en god stund. Og alt gikk kjempefint! :-) De fant aldri helt ut hva det var, men mulig at det var arrvev etter operasjonen som gjorde at det ble vondt. Jeg var hos lege pga at det var vondt da jeg var ca 1,5 mnd på vei, men de fikk ikke gjort annet enn å si at jeg måtte bare vente å se det ann for de klarte ikke å se noe særlig inni der enda uansett. Men jeg klarte ikke å vente så jeg dro til en privat klinikk og fikk innvendig ul, da var jeg ca 2 mnd på vei, og det kunne legen se et bankende hjerte!!!! Helt herlig!!! :-) Nå er snuppa 2,5 år og verdens beste snuppe!! :-)

Så det jeg prøver å si da er at det trenger ikke å være noe som helst galt at du har vondt på ei side eller i en eggstokk.

Jeg har IKM den 10. sep og har akkurat sånne stikk som du beskriver i min venstre eggstokk nå, begynte i går. Jeg har alltid sånn vondt den dagen jeg har el, men det er en uke siden så kan i grunn ikke være det nå. Så da kan vi jo håpe begge to at litt stikkninger i eggstokken er bra! :-)

Er helt sikker på at det går bra meg deg, synes det er mange vondter jeg som kommer da man blir gravid som man aldri helt finner grunnen til. Men ta deg en tur til lege så kan han sikkert berolige deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...