Dronningen! Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Skal i bryllup neste helg og skal ha på meg en isblå kjole med sølv tilbehør. Sier seg jo egentlig selv at jeg må ha litt mer farge på kroppen! )
Fisk med CV Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hvis du rekker 3 timer i solarium gir det jo oftest den jevneste og fineste brunfaren all over. Kan du få litt hjelp med å smøre deg inn med selvbruningskrem anbefaler jeg to runder(2 dagers mellomrom) med Declare selftan. Skrubb kroppen grundig i dusjen først(gjerne peeling), smør deg så inn med fuktighetskrem og vent min. 30 min før du smører inn med selvbruneren. Funker i alle fall her:)
Dronningen! Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Takk for tips. Tror jeg går for solarium, da slipper jeg så mye styr:o)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg vil anbefale deg spraytan, det gjorde jeg dagen før dåpen til min lille, fikk en fin gylden farge!! Men det tar ca ett døgn før du har fått fram fargen helt! Anbefaler at du skruber deg før du blir sprayet. Jeg gjør det til de fleste anledninger nå! Koster ca 350 kr, helt greit, holder jo en stund:)
Dronningen! Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Var inne på tanken om spray men er så redd for at det skal bli skjoldete.... Ble du det?
Mille** Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg tok spray tan før jeg giftet meg, ble kjempefint!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Det holdt seg kjempe fint de første dagene, men så skrubet jeg det vekk, ca 4 dagen, da begynte det å flasse. Det er enkelt å fjerne! Det er en kjempe grei løsning for slike anledninger
prekæs Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Personlig synes jeg det er veldig pent med naturlig blek hud. Du har sikkert litt farge igjen etter sommeren. Klar deg med den. Er du veldig blek, så tenk på at solarium kan lage hvite flekker der du ligger. Har du utringet rygg er det ikke mye pent med en hvit flekk på hver skulder. Tror derfor jeg ville gått for spraytan. Gir jo egentlig en fin og ikke for dyp farge, og kan jevne ut fargen du muligens har igjen fra i sommer.
Süsse Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde ikke gjort noen av delene. Kan ikke fortsaa at folk gidder solarium og spray. Det ser fake ut.
børdi Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 selvbrunings kremen piz buin er kjempefin,, eller om du smører deg et par ganger om dagen med gradvis bruning fra garnier, fram til neste helg,,,den er knallbra.,,:-)
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 jeg hadde tatt solarium. det er nesten "farlig" å spraye seg for første gang rett før en anledning, da man aldri vet hvordan din hud vil reagere på det. Venninnen din kan bli kjempe fin, mens du kan bli seendes ut som at du har tatt på deg litt vel mye brunkrem som har blitt skjoldete = lite lekkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå