Gå til innhold

Første samtale pluss undersøkelse.....??

Anbefalte innlegg

Hei

Vi fikk endelig det herlige brevet fra Porsgrunn om at vi skal til samtale tirsdag 4.september. Mannen min må levere ny sædprøve da forrige var absolutt bra nok, men de fant noen bakterier, så han måtte gå på antibiotika. Derfor sikkert han må levere inn en ny.

Har hørt at også oss jenter blir undersøkt...... Er det noen som har vært borti det? Isåfall hvordan undersøkelse da?

Håper noen vet :)

Fortsetter under...

Forsamtalen i Porsgrunn var for oss ganske enkel og grei. Mannen leverer ny sædprøve så kommer dere inn til lege. Først prater dere litt med legen om tidligere behandlinger, hvor lenge dere har prøvd og om det mangler noe i henvisning. Deretter hadde jeg innvendig UL og vi diskuterte mulighetene fremover. Det ble bestemt IVF for oss og deretter snakket vi med en sykepleier om behandlingen, spray, hvordan man setter sprøyter, bivirkninger av medisinene og vi kunne stille spørsmål. Tilslutt får du beskjed om hvilken mens du kan ringe inn. Vi kunne ringe inn mens neste måned (dette var i februar og jeg tror det er sånn fortsatt). Det er mye informasjon på en gang så det er greit å skrive ned spørsmål du har på forhånd.

Masse lykke til! De er utrolig koselige i Porsgrunn og vet hva de driver med, så dette går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...