Gå til innhold

Er det noe som heter FOR MYE kynnere???

Anbefalte innlegg

Siste uka har det vært direkte plagsomt, magen strammer seg så jeg må stå bøyd ei lang stund før det løsner, dette skjer nå oftere og oftere. Kan nå bare være på jobb et par timer før det begynner, og så er det sånn hele dagen hvis jeg ikke slapper av. Jobber fullt og det er travelt så en ikke får satt seg ned hele dagen innimellom.

Legen mener det ikke er noe sykdom å være gravid og det er ingen vits i sykemelding...jobber i helsevesenet og det går i ett...

Bare lurte på om dette var en uheldig utvikling som kan ende med tidlig fødsel..? Eller er det bare å bite tenna sammen og stå på?

Bare jeg gikk til postkassa nå i kveld så var det på an igjen.Får nesten angst...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10259308-er-det-noe-som-heter-for-mye-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke bra å gå med mye kynnere. Blir de regelmessige og sterke bør du ta kontakt med JM. Jeg har bare litt kynnere og fått beskjed om å ta det helt rolig og legge meg nedpå flere ganger om dagen.

Jeg synes du bør få deg en sykemelding. Å gå gravid er ikke en sykdom nei, men det fører med seg en del "plager" som gjør at man trenger å bli sykmeldt.

Ring JM i morgen så får du nok vite hva du bør gjøre:-)

Lykke til!!

Huff jeg skal til han legen i morgen, får høre hva han sier. Vi er ganske prisgitt legene egentlig, føler han vil si at jeg må gå på jobb og så heller ta pauser...det er jo lettere sagt enn gjort for å si det mildt.

Har ikke lyst å bli sykem heller egentlig...

Nå føler jeg bare at jeg kommer til å føde altfor tidlig pga dette her!

Som de fleste sikkert vet så skriver jo ikke JM ut sykemeldinger. Så hvis du finner legen din vanskelig å snakke med, så spør om å få time hos en annen lege... HAN som mann, vet han egentlig hva det vil si å gå gravid, og når du har så store plager, bør man ta det helt med ro.JEG ville snakket med en annen lege med en gang.. tenk på deg selv og den lille der inne..

Det høres virkelig ikke bra ut i det hele tatt.

-og det virker som du ikke blir trodd av legen, eller hva?

Du burde VIRKELIG få deg ny lege

Ta det med ro, du kommer ikke til å føde for tidlig pga dette, men du må få slappet av

Annonse

Jeg håper legen din har sykemeldt deg. Når du har såpass mye kynnere er det ett tegn til kroppen om at du trenger å ta det med ro. Kynnere kan i verste fall gå over til rier.

Dersom du ikke har fått sykemelding, bør du ringe fødeavdelingen og forklare hvordan du har det. Regner med du da vil bli innkaldt til undersøkelse, og vil evt. få sykemelding på sykehuset. Selv om de er uregelmessige kan det være grunn til sjekk.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...