Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Del Skrevet 1. september 2007 hei jeg har 32, jeg er i ukke 6. er veldig glad... jeg er gravit!!!jeje... samtiden, trist fordi barnafaren sa til meg i dag at han var glad i meg men ikke nå lenge... jeg har gråte og foler meg trist. jeg kan forstå han ble kjent via en nettsiden, alt gikk fort. han bor ikke i andre by, vi prater mye å flørte mye, han send ticket for å besøke han etter 3 ukker, da var sin søn på 15 som bo med han, og sinne datter på 13 som bor hos mama sinne.. alt gikk utrolig bra.. det var perfekt.. vi hadde sammen en perfekt weekend, alle var sammen til alle aktivitet, bowling, restaurant, strand.,,osv,, etterdet kommer jeg tilbakke til oslo og vi forsette å prate med msn... han snakke om vi kunne flytte sammen, han var på veien til å selge sin hus å kjøpe en nytt leil... så fikk jeg ikke mens og fikk å vitte at jeg var gravid. har snakke med han. han ville at jeg tenke om abort.. det går mot minne verdier...jeg prøvd å tenke om det men har bare bli trist-. så skal bli mor og det er best...er glad!! vil noen snakke med meg meg?? zacha32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10258979-jeg-er-alene-vil-gjerne-finner-noen-vennina-for-%C3%A5-prate/
Erisa* Skrevet 2. september 2007 #2 Del Skrevet 2. september 2007 Huff, stakkars deg! Det høres ut som at du er i en vanskelig situasjon! veldig trist at barnefaren ikke er interessert i å beholde barnet! Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Amathea, de har kontorer i alle fylker (tror jeg). De jobber med rådgivning av gravide som er i tvil om hva de skal gjøre. Selv om du ikke vil ta abort, så kan det være godt å snakke med noen som forstår din situasjon, og kan hjelpe deg til å finne ut av hvilke rettigheter du har og sånn. Se www.amathea.no, der finner du telefonnummer. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10258979-jeg-er-alene-vil-gjerne-finner-noen-vennina-for-%C3%A5-prate/#findComment-10262035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå