Gå til innhold

Kveldstreff på Onsdag=) hvem kommer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da får jeg vel legge ut en tråd her jeg å da:) noen som våger seg på kveldstreff til Onsdag?? håper å se mange mager=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kommer vettu=) kommet meg hjem fra Hellas nå! sliten! hehe

Skrevet

Jeg skal også prøve og komme en tur, håper vi blir enda flere også :)

Skrevet

hadde du det fint der nede eller snuppa?? kan tenke meg det var digg med litt sol på magen=) kjempe fint at folk har begynt å melde seg på, håpe vi blir mange =)regner med at jeg kan melde på 1mor også...hun sa hun skulle komme=)

Skrevet

var kjempefint:) litt for varmt for oss men... ellers bra:D masse gooood mat;)

ja, håper det kommer flere og:) satser på det ass!

Skrevet

Jeg er klar! Alene hjemme hele uken og superklar for litt skravlings ;o)

Skrevet

Eg skal gjøre alt for å komme eg veit du:) Kan hende det verte litt problemer med skyssen til treffet da rideskulen har startet for fullt og alle med lappen i familien har veldig dårleg tid, men eg skal prøve så godt eg kan for det:) sender deg en mld om noko skulle skjære seg:) koz

Skrevet

Dersom du ikke får skyss så kan jeg hente deg, er bare å si fra!

Skrevet

Æsj, jeg har fått hodepine igjen! Drar hjem fra jobb nå og tviler på at jeg er i form til kl 18.00.....

Jeg får heller forsøke å komme neste gang.

Skrevet

kommer ikke jeg heller...=( må inn på sykehuset pga blødninger,lite bevegelser feber...ja, you name it liksom....=(=( men får ta det igjen en annen gang.......ha det hyggelig i kveld jenter=)

Skrevet

kanskje bare avlyse det hele? ta det til uka? god bedring, caroline. håper alt går bra.

Skrevet

Jeg får heller ikke kommet, skal vi prøve igjen til neste uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...