Gå til innhold

Hjelp.... hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31+4 og har i hele dag hatt "mens"liknende smerter nederst i magen på høyre side rett over skambenet.. Har småmurringer hele tiden, men de siste 3-4 timene nå har jeg hatt noen vonde tak som kommer ca hvert 10 sekund. De varer ikke lenge men er ganske vonde, og det føles ut som jeg får strålinger nedover høyre lår. Merker også at det gjør ekstra vondt hvis jeg anstrenger meg eller bøyer meg fremover...

Vet at bebisen ligger med hodet ned, og har de siste ukene hatt spark mot høyre ribben, men i dag har det vært mest spark rett ned mot skjeden..

Er vanskelig å forklare akkurat hvordan det føles, men håper det er noen som kanskje vet hva det er snakk om...?

Setter veldig pris på svar, for jeg begynner å bli litt urolig her.

Mvh Førstegangsfødende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ringe fødeavdeling å snakke med jordmor, fødselen starter rmed mens smerter så tak men det kan være strekk på livmor osv eller kynnere. Men ring føden snakk med jordmor så avgjør de situasjonen. Hadde det sånn for ett par månder siden, men det var ikke noe, bare strekk i livmor eller hva hun sa. God bedring:o)

Skrevet

Er vel litt tidlig å tenke på noe fødsel..

Var på sykehuset forrige uke pga mye kynnere, og det viste seg at det ikke var noe farlig.. Er sikkert ikke det nå heller.

Kan ikke ringe føden så fort man har vondt...

Skrevet

Det hørtes veldig ut som slik jeg også har det... og jeg fikk beskjed om at det var isjias... babyen ligger rett og slett og presser på isjias-nerven! Om det er det, så er det iallefall ikke noe farlig, det gjør bare jææævli vondt til tider ;) Men snakk med lege/jordmor du... :P

Skrevet

JO, Moyra, Man Skal Ringe Føden Så Fort Man Har Vondt.

Du virker urolig, så det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite

Jeg lekte "helt" i mitt forrige svangerskap. Det endte med at jeg plutselig startet å føde. Var hjemme hos svigerforeldrene mine. De fikk tak i en sykepleier, men ellers måtte jeg gjøre alt selv. Ambulansen kom idet barnet var ute. Tok 20 minutter bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...