Gå til innhold

er dette festeblødning??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg har IKM 8 sept og lurer på om eg idag hadde festeblødning? eg har aldri vært gravid og vet ikkje hvordan dette føles.. men idag kom det blank utflod sammen med EN dråpe friskt blod. Jeg kan legge til at eg har svært ømme bryster, og har hatt murringer/smerter i korsryggen/mage i en uke nå... noen som har hatt slik festeblødning? tror dere eg kan være gravid nå? håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet sikkert like godt som meg at det er UMULIG for oss her inne å vite om du er gravid eller ikke. Og selv tror jeg ikke på festeblødning, blod før IKM kalles spotting og betyr som oftest at mensen er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde festeblødning, 6 dager før ikm. Da var det kommet litt blod i trusa (herlige detaljer, men det må til) og så blødde jeg litt etter sex den dagen... Bare bittelitt. Så det er vel slettes ikke umulig at du er garvid da:) Spotting før mens er som oftest dagene rett før, ikke en uke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri opplevd å spotte eller blø før ein mens. derfor jeg spør her inne siden eg ikkje vet hvordan d er å blø en dråpe en uke før mens. er det noen som spotter en hel uke før mens altså? hm... har aldri opplevd dette eg, derfor tenkte eg på festeblødning...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...