Gå til innhold

jeg skal bli alene mor!! noen i samme situsjon?? trenger nytt vennina...

Gjest

Anbefalte innlegg

hei jeg har 32, jeg er i ukke 6. er veldig glad... jeg er gravit!!!jeje... samtiden, trist fordi barnafaren sa til meg i dag at han var glad i meg men ikke nå lenge... jeg har gråte og foler meg trist. jeg kan forstå han ble kjent via en nettsiden, alt gikk fort.

han bor ikke i andre by, vi prater mye å flørte mye, han send ticket for å besøke han etter 3 ukker, da var sin søn på 15 som bo med han, og sinne datter på 13 som bor hos mama sinne.. alt gikk utrolig bra.. det var perfekt..

vi hadde sammen en perfekt weekend, alle var sammen til alle aktivitet, bowling, restaurant, strand.,,osv,, etterdet kommer jeg tilbakke til oslo og vi forsette å prate med msn... han snakke om vi kunne flytte sammen, han var på veien til å selge sin hus å kjøpe en nytt leil... så fikk jeg ikke mens og fikk å vitte at jeg var gravid.

har snakke med han. han ville at jeg tenke om abort.. det går mot minne verdier...jeg prøvd å tenke om det men har bare bli trist-. så skal bli mor og det er best...er glad!!

vil noen snakke med meg meg??

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

hei jeg er claudia... 9 uker på veie nå. jeg bo i oslo, har tenkt mye om mulighete å ta abort, har gråte mye på grunn av dette... nå prøve aceptere at abort er ikke en løsning til meg.. jeg har 32, men føler meg som 17 år jente..hehe... jeg skal bli alenemor og dette gi vond... jeg pleier å bli en glad jenta, liker å smile og le.. men nå er trist... er usikker på meg selv, jeg føler som er helt alene i verden,... (nesten... alle min familie bo i chile)

jeg vil glede meg.... men er så redd å ta ansvar for en liten baby alene...

hvis du kan smitte meg med glede .... hva så snill skrive litt til ,meg.'

[email protected]

• 2 uker senere...

Hola Claudia:)

jeg er også i samme situasjon som deg bare at jeg er 3 mnd på vei og bestemte meg for å beholde barnet. Er kjempe happy:) gleder meg til jeg skal på UL den 26.okt.Jeg ønsker deg d beste og håper du finner en løsning. Cariños:)

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg skal bli alenemor, men kontakt med faren !

han bor i mexico, gikk på skole med han, men vi ble vell sammen

en liten periode.. så ble jeg gravid, men jeg tar ikke abort for

jeg får støtte fra hele familien.. jeg gleder meg , selv om jeg er gansje ung, 18 år.. men gleder meg som bare det !

dette skal jeg klare :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...