Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Noen andre røykere her som sliter med dårlig samvittighet hver gang de tar seg en røyk? Jobber med og slutte nå, leser Endelig ikke røyker, håper den kan hjelpe meg, noen andre som har lest den?
HegeKH Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 det er iallefall bra at du skal prøve å slutte da... :-) har ikke lest den boken, men kjenner en del som har gjort det, og de er røykfrie alle mann!! masse lykke til:-)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg er på fjerde røykfrie dagen og jeg sliter! Jeg leste Endelig ikkerøyker jeg også, og det hjelper meg. Jeg tar en dag om gangen, men var ikke langt unna å bomme en røyk i dag. Stå på! - dette fikser du! Smil fra
tonnil Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Har ei venninne som røykte nesten 30 om dagen, og hu klarte å slutta med den bogå. Sjøl, så røykte eg mellom 10 og 15 om dagen. Har nå holdt meg i tri uger og ein dag =) Slutta på dagen/timen eg fant ut eg va gravid! Men må innrømma at eg har fremdeles lyst på røyk itte mat, og te morgenkaffen (uden koffein) på terrassen... Det går heilt sikkert bra, bare du e bestemt nok på å gjør det. Det e kun viljen din det står på =) Fortsatt lykke te =)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg sliter også me å slutte å røyke..syns det er kjempevanskelig,og får grusomt dårlig samvittighet hver gang jeg røyker..men har klart å trappe ganske mye ned,og målet er å bli helt røykfri:) Røyker ca 2 om dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå