Gå til innhold

Brystforstørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal opereres om to uker, og gleder meg til det :) Har ingenting igjen etter amming, noe som har gått hardt utover selvfølelsen. Det jeg lurte på var om noen har erfaringer ift å legge over eller under muskelen?? Legen min mener jeg har nok til å legge over, men er litt redd for at protesene skal synes godt da.. Har jo hørt at det er mer smertefullt å legge under, men vil jo ha best mulig resultat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart opereres jeg også,løft,innlegg,og så skal jeg fjerne fett rundt mage/hofte/rygg,er så spent!!!Om tre uker skal jeg,få høre hvordan det gikk da!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hallo, ja på fredag skal jeg til pærs, du er vel operert du?hvordan gikk det? Jeg komme til å gi rapport her inne,håper du og gjør det.

Skrevet

Hallo ja no er jeg op,hvordan er det med HI? jeg er mørbanket,og føler meg sammensurret på midten,men er i fin form elles,hehe.Håper det går bra med deg også.Gi en lyd da om du er innpå.

Skrevet

Hei hei, HI her. Da er det tre uker siden jeg ble operert, og føler meg ikk så mørbanket lenger :) Kan gjøre alt som før, prøver bare å ta litt hensyn til ikke å løfte for tungt. Men med en ett-åring i huset er jo det litt vanskelig til tider :). Er kjempefornøyd med resultatet, akkurat passe store. hahahah

Hvordan er det med dere andre da? anonym over, bare gled deg til bandasjen kommer av. Da vil du føle deg minde sammensurret og så kan du jo få se resultatet :) Lykke til!!

Skrevet

Hallo

Det var kjekt å høre fra deg, har tenkt på hvordan du har hatt det. Å da bare gler jeg meg til neste fredag når bandasjene skal av!!For det er tungt å puste, og jeg har ganske mye press når jeg står opp om morgenen. Jeg måtte ha dren også, fordi jeg blødde så mye, hadde glemt meg da,og brukt omega tre for lenge..

Og i tillegg så har jeg fettsugt, men det er godt å høre at ting mest sannsynlig vil komme seg etter de bandasjene er vekke, går med et slikt korsett og jeg da, pga fettsuginga.

Hevelsen,når gikk den ned på deg? Og har du kun innlegg,eller brystløft i tillegg?Men skal si jeg gler meg til å få se de skikkelig!!

Men du,har du kjøpt deg ny bh? De sa jeg kunne bruke denne til å sove med de første seks ukene, og en vanlig ellers.Har du god bh å anbefale? Og fikk du vite hva str bh du måtte ha i etterkant,eller bare prøvte du deg litt fram?? Masse spørsmål her,men det er så kjekt med andre i samme båt.God helg til deg

Skrevet

Hei igjen.

Nå er det vel ca 3,5 uke siden operasjonen, og jeg synes hevelsen har gått mye ned. Jeg bruker fortsatt den fine sportbhåen jeg kjøpte på klinikken på dagen. Jeg har bare tatt forstørrelse, var liksom ikke noe å løfte på meg :) Hva med deg?

Jeg har kjøpt meg en ny bh, og det ble faktisk en c-cup!! Men jeg er nok egentlig en b nå ( var aa før). Jeg synes faktisk lindex har mange fine bher til en bra pris. Ellers ville jeg kanskje gått på en av de litt finere og bedt om hjelp. steen og strøm kanskje. Jeg fikk beskjed av klinikken at jeg skulle bruke sportbh til å sove med og om dagen de første to ukene, og deretter bare om dagen i fire uker til, altså 6 uker tilsammen.

Hvordan er formen din nå da? Håper du føler deg bedre, kan tenke meg at du har litt mer vondt enn meg pga fettsuginga. Ha en god helg!

Skrevet

Hallo

Ja formen har kome seg masse her også nå,men er jo endel hoven fortsatt.Men den bhen, det er den du fikk etter operasjonen du mener? den som en skal gå med hele tiden de første to ukene?Jeg gler meg til i morgen, for da skal jo banasjene av.Og bruke den samme de første 6 ukene eller? Synest de sa jeg skulle bruke denne om nettene videre framover til det er gått seks uker.Dette får jeg vel vite mer i morgen.

Men det virker bra dette her, så når all hevelse er gått ned, så får jeg jo skikkelig se resultatet. Ja magen var ganske øm, det er sikkert,men har komt seg mye den og.God helg til deg og!!

• 4 uker senere...
Skrevet

Kunne tenkt meg brystløft og litt påfyll... Få tilbake den formen brystene hadde før eg fekk mitt første barn. Men kva koster det? Og kva innlegg velger dere?

X dama til mannen min la inn silikon, og hadde vondt i over 1 år. Han fekk ikkje ta på eingong, så han seier at eg ikkje må finne på å velge silikon! Kva sier dere da?

Skrevet

Hei! Her er en til som har tenkt på brystforstørrelse. Har alltid hatt små pupper, men etter ammingen er de mindre enn noen gang. I tillegg sliter jeg med slankeproblemer. Er litt undervektig, så da hjelper jo ikke det noe særlig på. Også er de fulle av strekkmerker....

Magen er også helt ødelagt, men den vet jeg at jeg får hjelp for. Må bare ble ferdig med barn først. Hvor mye koster brystforstørrelse? Kan noe av det bli dekt? Spiller det noen rolle om jeg er undervektig...?

• 2 uker senere...
Skrevet

Apropos... Har også til vanlig A eller AA, men etter fødsel har de blitt C-D. Så skal bli spennende å se hvordan de blir når alt er over... MEN jeg synes det er så kjipt med svære, fylte pupper, er jo klin umulig å finne sovestillinger! Var lettere med svær mage! Så det blir aldri noe silikon her i gården...

Skrevet

Hei hei. er jeg som er HI her, men har vært en stund siden jeg var inne her sist. Nå har det gått ca 8 uker siden jeg ble operert, og jeg har ingen smerter i det hele tatt og har ikke hatt dette på lang tid. Var vel egentlig bare vondt første uka og så ble det bedre, men var fosiktig med tunge løft osv. Jeg ble operert hos colosseumsklinikken, og har bare positivt å si om de. Profesjonelle og hyggelige. Og jeg er også kjempefornøyd med resultatet. Ja, du ser at de ikke er ekte når jeg er toppløs, men ikke ellers. Jeg var en AA før, og er nå en stor B, liten C. Så med tanke på at jeg er ganske høy så synes jeg det passer fint til min kropp. Det er dyrt, men hvis man har mulighet helt klart verdt det. ( kan gå inn på colosseumsklinikken sine hjemmesider for prisliste). Skal man ha løft i tillegg koster vel dette noe mer. Men for min del var det faktisk ikke noe å løfte selv etter amming :)

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...