Gå til innhold

Noen fra Lillestrømområdet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Lillestrøm eller omegn her inne?Hadde vært fint å bli kjent med andre med liten tass i magen:)

Skrevet

Bodde tidligere 10-11 år i Lørenskog, og flyttet deretter til høybråten hvor eldstemann har gått på skole i 8 år (helt siden han begynte på skolen), men da vi i vår skulle kjøpe vår første leilighet ble det ikke mulig å få kjøpt der ute. Men vi har kjøptleilighet nærmere byen, ikke langt fra sinsen/økern og stortrives. Men føler meg liksom litt sånn at lillestrøm-lørenskog-strømmen er litt `vårt`. ;)

Skrevet

Bor i Nannestad med mann og sønn, og det er jo ikke langt unna Lillestrøm!

Når har du termin? Jeg har 29.april

Skrevet

Hei, jeg er fra Rælingen.

Har termin 13 april, venter mitt andre barn.

Er dette din første ?

Skrevet

Bor på Løken i Aurskog-Høland

Skrevet

Jeg er 25 år og vi venter vårt andre barn, har ei lita tulle på 6 1/2mnd fra før. Vi ønsker oss to tette, og det ser ut til at ønsket vårt går i oppfyllelse:) Jeg er ikke flink til å oppsøke grupper og slikt, og synes derfor det er greit å få kontakt med andre her først, er jo ikke alle som "klikker" som personer heller;)

Skrevet

Foreløpig termin er 8.april, men vi er veldig usikre, så vi venter spent på UL når den tid endelig kommer:)

Skrevet

Jeg er fra Lillestrøm, men bor nå på Frogner i Sørum med mann og ei datter på 3 år. Venter nr to ca 20 april! Hyggelig å bli kjent med andre i området!

Skrevet

Så flott at jeg fant en slik tråd! Ble kjempeglad. Hadde akkurat tenkt å legge inn en slik tråd selv. :) Jeg har nettopp flyttet til Gjerdrum, og er førstegangs. Er veldig på jakt etter noen å snakke med/treffe i RL. Jeg har termin 6.april.

Skrevet

Hei!

Venter nr 2 ca 9.april. Har ei som er 3 år i dag!! Bor på Kløfta og er 28 år

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Kløfta er 27 år, venter nummer en i april, om jeg kan stole på den siste mensen dah.. ;o)

Skrevet

Jeg er 25, bor midt mellom Strømmen og Lillestrøm, og jeg har ei datter på snart 7 mnd. Har (foreløpig...) termin 8.april, men vi er veldig usikre på siste mens, så det kan være vi får oss en overraskelse på ultralyden når den tid kommer:)Noen av dere som har testet ut yoga for gravide?Har hørt at det skal være nyttig for både kropp og sjel:)

Skrevet

Noen flere her som er fra omr?

Det er treff i morgen, noen som har planer om å dra? Og noen som vet når klokkeslett det er? (For de som ikke vet, så ligger innlegget under BIM-treff Akershus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...