Gå til innhold

Noen fra Lillestrømområdet her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bodde tidligere 10-11 år i Lørenskog, og flyttet deretter til høybråten hvor eldstemann har gått på skole i 8 år (helt siden han begynte på skolen), men da vi i vår skulle kjøpe vår første leilighet ble det ikke mulig å få kjøpt der ute. Men vi har kjøptleilighet nærmere byen, ikke langt fra sinsen/økern og stortrives. Men føler meg liksom litt sånn at lillestrøm-lørenskog-strømmen er litt `vårt`. ;)

Annonse

Jeg er 25 år og vi venter vårt andre barn, har ei lita tulle på 6 1/2mnd fra før. Vi ønsker oss to tette, og det ser ut til at ønsket vårt går i oppfyllelse:) Jeg er ikke flink til å oppsøke grupper og slikt, og synes derfor det er greit å få kontakt med andre her først, er jo ikke alle som "klikker" som personer heller;)

Så flott at jeg fant en slik tråd! Ble kjempeglad. Hadde akkurat tenkt å legge inn en slik tråd selv. :) Jeg har nettopp flyttet til Gjerdrum, og er førstegangs. Er veldig på jakt etter noen å snakke med/treffe i RL. Jeg har termin 6.april.

Jeg er 25, bor midt mellom Strømmen og Lillestrøm, og jeg har ei datter på snart 7 mnd. Har (foreløpig...) termin 8.april, men vi er veldig usikre på siste mens, så det kan være vi får oss en overraskelse på ultralyden når den tid kommer:)Noen av dere som har testet ut yoga for gravide?Har hørt at det skal være nyttig for både kropp og sjel:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...