Gå til innhold

Tryne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har visst glemt å legge inn temp-spørsmålet ditt på "gravide slitere".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er irritert og provosert, men la meg anbefale kranglesiden til utløp av frustrasjon. Den er kjekk og ha av og til:-)

Skrevet

Oj, det var godt du minna meg på;)

Skrevet

Kan være litt enig i at Tryne maser litt vel mye over flere forum... Og jeg skjønner heller ikke helt hvorfor du bekymrer deg så fælt enda, siden det "bare" har gått 7pp... Men skjønner jo at du er veldig nysgjerrig! Men det kan bli litt for mye av det gode,og folk orker til slutt ikke svare.. Det er nok ingen som kjenner din kropp så godt som deg selv,og dette med tester og temping vet du også best selv..

Det er jo veldig lett å lure seg selv med masse "symptomer" når man håper så fælt.. Det kommer når det kommer! Ønsker deg lykke til, og at du kanskje får de svarene du trenger... Uten å mase..

Skrevet

Enig med deg! Og med tanke på at hun tross alt fikk barn i des. 06 er det neste ikke til å tro at hun stresser sååååååå mye med å bli gravid på nytt igjen allerede.

Skrevet

Hvis dere hadde fått vite at det var ikke sikkert dere kom til å få ett barn i det hele tatt, eller hvis dere visste at dere kanskje ikke kom til å få flere, hva hadde dere gjort da??? Ikke prøvd. Jeg stresser ikke, jeg er berre kjempe spennt.

Å en ting til før jeg legger denne tråden død. jeg er over mange forum, men jeg vil gjøre dere oppmerksom på at jeg svarer andre MYE MER enn jeg selv legger inn innlegg. Så jeg gjør mer nytte av meg enn ikke nytte for å si det sånn. Å jeg synes dere er utrolig feige som ikke tørr å stå med nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...