Jordbærjenta 72 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er jo ikke lenge til termin nå, må begynne å tenke på søskenvogn. Blir bare 15 mnd mellom guttene, hvilken vogn bør jeg velge? Har ikke noe å si om det er 3- eller 4-hjuling, sålenge det er svingbare forhjul? Bør vel ha en løs mykbag el.l til babyen? Noen vogner en absolutt bør holde seg unna???
Frukten og To små Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 så teutonia hadde en på barnas hus i dag, og den var kjempe fin.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Her er MANGE typer, utførelser og priser: http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm
prøvekluten+3små Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 hadde jeg skullet hatt søskenvogn hadde jeg valgt en OTH..supervogn! venninne av meg har denne:o)
Mannemor Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Kun erfaring med Carena sin søskenvogn.Har bare en ting og si om den: IKKE TIL Å ANBEFALE
Kakebakesøte Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 f.eks Phil&Ted e3. Den er smart og uuutrolig deilig å trille. Har bare brukt den til førstemann, ikke prøvd den som søskenvogn enda, men gleder meg veeeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå