Gå til innhold

HJELP - hvilken søskenvogn???

Anbefalte innlegg

Er jo ikke lenge til termin nå, må begynne å tenke på søskenvogn. Blir bare 15 mnd mellom guttene, hvilken vogn bør jeg velge? Har ikke noe å si om det er 3- eller 4-hjuling, sålenge det er svingbare forhjul? Bør vel ha en løs mykbag el.l til babyen? Noen vogner en absolutt bør holde seg unna???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10257089-hjelp-hvilken-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en kikk på phil and teds sport eller søskenvognen til One tree Hill eller Easywalker (duowalker).

De to sistnevnte kan man ha hardbag til babyen vendt mot deg.

Velg en LETT vogn med svingbare forhjul, og den bør være under 80 cm bred (breddden på en standarddør er 80 cm).

Så forresten innlegget ditt på skravle nå. Du trenger ikke bruke bagen som hører til phil and teds vogna, carena sin passer veldig bra, er billigere og større. Teutonia sin er også ok.

Egentlig trenger du ikke softbag. Min gutt på 3 mnd har vokst fra mykbagen nå akkurat (han er lang) og vi bruker bare en god vinterpose i stedet. De dagene denne har vært for varm har jeg lagt han i en tynnere pose på skinn, fungerer utmerket.

Og på den nye sport-modellen kan søskensetet legges ned i hvilestilling, blir jo ikke så veldig god sovestilling men grei nok hvis han ikke skal sove formiddagsluren i den. Skal han det bør du nok satse på en med god sovestilling.

Hei! Jeg har brukt TFK til mine tvillinger og har vært kjempefornøyd. Aldri noe galt! Nå selger jeg vognen, så hvis du er interessert så kan du titte på http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10850620&sid=xz5ecbNcvjh317862&WT.svl=Link

Kan godt selge kun én softbag.

Jeg har brukt OTH UJ med en hardbag til jentene mine - vogna er til og med lettere enn singelvogna jeg har, og kommer inn alle dører! Er utrolig smal og lett denne..takk og pris for svingbare forhjul!!

Da minstejenta begynner i bhg snart selger jeg den pga mindre behov...si ifra om intr! Er en 2006 mod - går for ca 4000,- inkl bag og forlenger til håndtak + orginale regntrekk om den skulle gå i nærmeste fremtid:)

Annonse

Vi har valgt teutonia team S4 til tvillingene våre. Og teutonia sine mykbagger. Vogna er litt stor, men under 80 likevel i bredde. Så den har bra med plass til de små. Svingbare hjul foran som gjør det veldig lett å manøvrere den rundt omkring. Har ikke prøvd den med barn i enda. men de som har den sier de er fornøyd med den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...