baby09...:) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Tror enkelte brukere her inne har begynt å merke hormonana sine ja:) Svare på innlegg at man synes d begynne å bli mye mas????? Ka den her sia e til da, om ikke man skal spørre om råd og dele erfaringe på godt og ont? Di fleste av oss merke hormonan på en eller anna måte så kanskje et uskyldi spørsmål ende opp me tåra og fortvilelse pga at enkelte ikke klare å la være å bli sint. E jo bare å la være å svare visst man ikke kan være sakli. Min mening i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg er ikke enig med deg, sorry...!
memo Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Hva er denne siden da til? Hvis du ikke er her inne for og støtte, spørre om det du lurer på, eller bidra med svar på spørsmål du besitter svaret/erfaring på, da lurer jeg veldig på hva du egentlig gjør her inne?
satser & vesla Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Uff så utrivelig den anonyme virker... . kan umulig ha det bra med seg selv. Jeg er også enig i at her må vi prøve å støtte hverandre og folk må få lov til å spørre hva de vil knyttet til temaet. Jeg må bare si takk og pris for forumet her, jeg også har hatt mine stunder med mye spm. Det er godt å få svar fra folk som har gjennomgått det samme.. Takk til dere alle positive jenter :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå