Gå til innhold

Var på tidlig ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig ul for ca 1 uke siden, skulle vert ca 8 uker på veg da tror jeg..Men gyn. sa bare dessverre, og at fosteret ikke hadde utviklet seg..Og videre sa hun at det var en blødning på veg, og at jeg sikker ville blø i løpet av noen dager..Siden jeg skulle til utlandet dagen etter, fikk jeg med meg et brev på engelsk som jeg kunne levere om blødningen vedvarte over lengre tid e.l...I brevet stod det at det var påvist MA..Men saken er det at jeg har ikke hatt noe blødning, ikke en dråpe engang..Vet at MA krever utskraping, men hvorfor sa hun da at det var sikkert en blødning på veg...Litt usikker på hva jeg skal gjør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det er ikke en kjekk beskjed og få, ville tatt kontakt med legen igjen og spurt om jeg burde hatt en utskrapning. Da jeg trodde man ble mer utsatt for en evt infeksjon. Det er bare og prøve igjen og ønsker deg lykke til. Har selv mistet flere ganger, men denne gangen håper jeg det sitter.

Skrevet

Få en ny ul. Det hender de tar feil når de sier forsteret er dødt. Få det sjekket en gang til før en evt. utskrapning.

Skrevet

Tusen takk for svar..ja, de skal f..... meg ikke få gjøre noe utskapning før de er 100 % sikker på at det er dødt..Har en bekjendt som fikk beskjed at fosteret mest sannsynlig var død, men hun blødde ikke, og ventet et par uker til ny ul, og der var det full liv!! Jeg tror nok at det er dødt her inne, men en skal ikke bare godta slike ting, vertfall når blødningen hun snakket om ikke har komme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...