mia engel&fia frøken Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 i morgen er det en hel uke jeg har blødd, litt hver dag bare syndlig i undertøyet men i dag på papiret, var brunt blod tidlig i uka rødt i går og i dag.. vi ønsker så gjerne denne bebien siden vi mistet den forrige vi også ønsket oss så veldig. har ingen smerter men håper på at det gir seg....
Mony74 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Det er slitsomt å gå sånn og lure særlig når det har kommet blod over lengre tid. Har du vært hos lege og sjekket? Håper det går bra!
stratosen_er mamma_ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 jeg hadde ville sjekka det.. jeg hadde brun utflod i en uke før det begynte å blø litt...det viste seg å vere en MA...sier det ikke for å skremme deg...men jeg gikk med et dødt foster innimeg i 5-6 uker før jeg fant ut at det var dødt...og det er mye vanskeligere å takle enn å oppdage det med en gang.. jeg ville forlangt en UL...spes siden du har mista tidligere..det er ikke sunt for ungen at du grubler og tenker for mye.. Ønsker deg masse lykke til...og håper at alt går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå