Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Gutten min er født med mikroti, og har et sammenvokst øre..... han begynner i barnehagen nå og har begynt å få endel hår på hodet som dekker øret (som ikke er der) OG NÅ KOMMER DET DUMME SPØRSMÅLET? Finnes det overhodet noe som kan "style" sveisen hans litt,som ikke er skadelig for hodebunnen hans,så det ikke blir så altfor lett synlig?? Livredd for for mye oppmerksomhet rundt det...spesielt fra større barn. Dette er en ettåring....! Blir det for dumt å "lage stilig guttesveis" på han?.
-Amelie- Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Det går kanskje an å ha litt sånn halvlang surfesveis? Da trenger en ikke noe særlig stylingprodukter. Og jeg synes det er supersøtt;) Ellers er det jo ikke sikkert det ville blitt noe fokus på det med øret, så lenge en er åpen om det
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg vil tro at det beste er å være åpen om det og svare på spørsmålene fra de andre barna. Skal du skjule det og gjøre det så mye mer mystisk enn det det faktisk er, så gjør du deg selv OG gutten din en bjørnetjeneste! For gutten din er det helt naturlig å ha ett øre og hvis du lager en big deal av saken, så gjør du det unaturlig for ham, om du skjønner hva jeg mener. For uansett hvordan du danderer håret, så vil de andre barna se det og lure.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Kan jo være greit å ha en litt åpen tone om det, men samtidig ha en sveis som dekker det til litt? Uten at det betyr at man skjuler det...?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Er det du som er HI? For det jeg reagerte på var at du skrev: "Livredd for for mye oppmerksomhet rundt det...spesielt fra større barn." Da er det vel ikke så rart jeg trodde du ville skjule det helt og late som om det ikke var noe rart med øret?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Nei, jeg er ikke HI og var ikke meninga å være anonym:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå