Gå til innhold

Alle som tempet da de ble gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan så deres ut, så det ut som om dere var gravide, eller forandret det seg etter hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er gravid stiger tempen etter EL og holder seg høy (også etter IKM). Etter som tempen din har sunket og du har testet neg. er du nok ikke gravid. Synes du virker i overkanr stressa på det her...

Skrevet

Hmm , der som du hadde svart med nick hadde jeg synes det var greit det du skreiv, men siden du er anonym tolker jeg det som ett negativt svar.

Selv om jeg spør så betyr det ikke at jeg er stresset. Jeg kan mye om temperaturer, så jeg er ikke ute etter det som du skrev. Jeg vet at noen viser seg å være gravide selv om ikke tempene har virket lovende, derfor lurte jeg på om andre hadde opplevd det. Kunne tenke meg å visst hvordan de så ut.

Skrevet

Å en ting til, det virker ikke som om du må streve så mye med å bli gravid eller i det hele tatt holde på fosteret om du blir det, for da tror jeg ikke du hadde svart sånn.

Skrevet

Du vet INGEN TING om min historie, men jeg synes det er mye "mas" på deg her inne.. Kanskje du bare skal vente og se om mensen kommer eller ikke?

Skrevet

Hei!

Tok tempen forrige gang eg skulle bli gravid. Men 2 uker etter el så fant eg ut at det va visst bare tull, for tempen va helt merkelig. Gikk lissom aldri helt ned igjen. Dreiv bare å virra opp og ned, lå hele tia litt over, men av og til bare såvidt. Ikke så rart, fant eg ut etter ikm. Va kjempegravid! :) Sto ingenting der eg leste om at det va sånn. Men det va ei veldig gammel bok fra 70-tallet eller noe da..

Ønsker deg hell og lykke! :))

Skrevet

Takk skal du ha Lunagirl.

Og til anonym, jeg sa ikke noe om at jeg kunne noe om din historie, jeg sa det VIRKET SOM OM. Du sjønner det at jeg kunne aldri svart noen på den måten som du gjør pga mine tidligere opplevelser.

Å en ting til, synes ikke jeg maser, jeg berre spør. Du kan velde om du vil lese innleggene eller ikke. samme hvor mye folk "maser" eller ikke så svarer jeg på saklig måte likevell, det er ren høflighet

Skrevet

Folk må da spørre hvor mye de vil her inne! Det er jo det forumet er til!

Skrevet

Jeg hadde en høyere temperatur enn vanlig etter EL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...