Gå til innhold

allergi og allergimedisin

Anbefalte innlegg

Våknet opp full av kløende neller over hele kroppen i dag tidlig. Det viste seg å være en allergisk reaksjon på medisin som jeg har fått for urinveisinfeksjon. Fikk da beskjed om å kutte medisinen og begynne på allergimedisin. Den er er rød trekant på, men legen forsikret meg om at det gikk helt fint å ta det mens jeg er garvid. Er i uke 34/5. Klarer ikke helt å fri meg for tanken på at det umulig kan være noe bra med medisin som er rød trekant på.... Er blitt slapp og trett selv, og merker mye mindre liv i magen utover ettermiddagen... Kan fosteret også bli slapp av medisin jeg går på??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10255156-allergi-og-allergimedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det polaramin du har fått? Den har en rød trekant, i alle fall. Jeg har tatt den mot pollen tidligere i svangerskapet. Det du eventuelt kan gjøre er å be om 2mg i stedet for 6mg. Jeg fikk litt bedre samvittighet da, pluss at jeg klarte meg med litt mindre i løpet av dagen generelt da jeg kunne fordele de små dosene. :)

Den skal være grei i følge 2 leger jeg har snakket med, men den gamle fastlegen min sier at bare "ingenting er godt nok". Felleskatalogen sier ok, mener jeg å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...