Gå til innhold

jeg er så redd.. skal sette igang fødsel i uke 18

redd jente

Anbefalte innlegg

trenger virkelig noen rååd og tips..

er nå i uke 18, men vannet gikk forje mandag.. de har nå sakt at babyen min ikke kommer til og overleve pga altfor lite fostervann. så på tirsdag skal de sette i gang fødselen.

men HVA kommer til og skje?? noen som har vært igjenom dette eller som vet noe om det? jeg aner ingen ting, de ga meg ikke noe info på sykehuset, o jeg var i sjokk så fikk ikke spurt om noe som helst.. jeg er livredd og helt ute av meg..

t

Fortsetter under...

Kjære redd jente!

Jeg har vært igjennom det samme...

Det blir satt i gang som en vanlig fødsel...

Jeg ble tatt i mot av kjempe fint sykehus personal og fikk masse smete stillende og som også er angst dempende..

Med meg tok det ti timer,før jeg fikk en voldsom trang til å presse...så da sklei ungen bare ut. Ikke vondt fysisk!

Etterpå fikk vi ungen inn til oss for å ta farvel og gav den navn!

Fikk en verdig behandling etterpå også!

Det tok ca 6 mnd så var jeg gravid på nytt!

Lykke til i morra,det kommer til å gå kjempe bra! Fysisk er det ikke noe å være redd for!

Så fint at innlegget mitt kunne hjelpe deg!

Ja,det gikk fint,har fire barn nå!! Og det har ikke vært noen komplik i noen av svangerskapene!

Skjønner du er urolig å gruer deg,det gjorde jeg også den gangen(12 år siden,og jeg var 23 år!)

Dette vil være en erfaring vidre i livet ditt,og du får barn etter dette!!

Skal tenke på deg! Lykke til!

stakkars deg:(

har gått gjennom det samme...Lille Noah døde i magen min i uke 17 og vi fikk vite det på ord. ul i uke 18.

Ble satt igang med tablettter som de stikker opp i skjeden.....og du får så mye smertestillende midler du trenger.....noen trenger utskrapning etterpå pga morkaken....så du må kanskje faste den dagen.

Utskrapningen er ikke smertefull og over på kort tid. Du vil få full narkose. Eg måtte ha det pga mye blødninger etterpå...

vist du vil snakke så kan du sende meg en privat melding...er lettere å ta det der...vet at du har/går en tung tid i møte.....

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...