Trine_80 Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Noen som har erfaringer eller meninger om hvilken av disse dere mener er best å kjøpe, både som bag og sportsvogn? Jeg får baby i februar - så må kunne fungere på snøføre (selv om ikke så mye snø på vestlandet). Har sett at noen mener city crossen blir tung og knotete som sportsvogn. Derfor er jeg i stuss om jeg skal satse på svingbare hjul, men likevel 4 for å få stabiliteten. Vet dere evt om det er mulig å bare kjøpe emmaljunga understell, slik at jeg kan kjøpe jet`en senere når jeg skal ha sportsdelen i bruk? Kan også gi ett lite tips til dere andre som tenker Emmaljunga - bilsetet får base i begynnelsen av 2008!! :-) (jeg var litt i tvil om jeg ville ha dette når jeg fant ut de ikke hadde base i dag) Vil jo ha det enklest og greiest mulig! Takker for svar og håper mange har en mening!
Fikk maibaby06 Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 jeg har brukt city cross siden november, og bruker den fortsatt daglig til lange turer. Har sett her at noen mener den er ubrukelig som sportsvogn, men kan overhode ikke si meg enig i det. Den er lett og god å trille på all slags underlag, lun for barnet og jeg har bare godt å si om den. Kanskje hvis du går veldig mye på kjøpesenter at den blir tung?? Jeg triller ikke så veldig mye på kjøpesenter, men syns den fungerer der også:-) Jeg kjøpte vognen som sportsvogn da sønnen min var 6mnd, hadde teutonia fun frem til da. Den har to svingbare hjul foran. Savnet ikke dette når jeg gikk over til crossen. Når jeg triller i byen syns jeg faktisk crossen er bedre, mye fortauskanter, løse heller, trikkeskinner etc hvor den bare ruller over alt, mens fun må jeg lirke mer med. Tror ikke det er mulig bare å kjøpe understellet nei:-(
c-lotta Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jag har brukt City Jet sedan desember, snart 9 månader först med bag som jag bytta ut i slutet av maj och till sportsdel. Är jättenöjd, har mycket ryggproblem och det är suveränt med hjulena fram som svinger. Behöver aldrig lyfta för att snu vagna. Har en teutonia rocky på hytta som känns som en traktor i jämnförselse. Jag kan inte tänka mej en annan vagn. Bra köp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå