Gå til innhold

Tøff uke her

Eliza N

Anbefalte innlegg

Ble påkjørt av en ruset bilist i begynnelsen av uka og har vært innlagt på Ullevål siden tirsdag. Har heldigvis gått fint med både lille i magen og meg, men kollisjonen har trigget og har hatt av og på med smårier siden tirsdag uten at det kommer skikkelig igang.

En av legene på Ullevål mente fødsel skulle igangsettes ved å ta vannet og har ventet på det i to dager, men da en annen lege skulle ta vannet mente hun det var for tidlig og er nå sendt hjem med modningskur isteden.

Er selvfølgelig utrolig glad for at det ser ut som lille ikke har tatt skade av ulykken, men merker at påkjenningen har vært stor og er bare veldig sliten og utafor.

Så nå er det bare å vente å se om kuren virker og ting begynner å skje....

Fortsetter under...

Huff og huff, var det deg? Leste om det i avisen, for en påkjenning det må ha vært! Så flaks at alt har gått bra, det må jo være en lettelse, men allikevel for en tøff opplevelse du har vært igjennom. Får helt frysninger jeg nå. Skjønner godt at du er utafor. Heldigvis gikk det fint med dere begge.

Lykke lykke til, og oppdater oss hvordan det går!

Mange tanker og klemmer fra

Så det var deg det! Lurte på hvordan det gikk med den gravide kvinnen som ble påkjørt ja. Så godt at det gikk bra, men så skummelt! De små i magen er jo relativt godt beskyttet da med fostervann rundt seg + magen din, men det må jo ha vært en stor psykisk påkjenning med bekymringer for den lille. Håper at du klarer å slappe av noe og forberede deg mentalt til fødselen. Skjønner at det er tøft, og her er det mange som tenker på deg!

Lykke til Eliza!

Klem!

Kjære deg, dette var tøfft - skjønner at du er sliten og utafor nå; det skulle bare mangle. En slik opplevelse må være et stort sjokk. Og tiden frem til at legene kunne konstatere at alt var bra med den lille, må ha vært helt grusom. Hvor langt er du i svangerskapet? Ønsker deg og den lille lykke til og håper dere begge slipper uten mén.

Åh huff... Stakkar deg, det må ha vært en veldig skremmende opplevelse.

Jeg leste om det og fikk helt vont i magen.

Det er bra du blir tatt godt hånd om og at den lille har det bra. Som andre har skrevet før her så er den lille beskyttet godt inni der.

Skjønner likevel veldig godt at du er satt ut og sliten nå. Du hadde problemer med bekkenet også stakkar.

La oss håpe at det skjer store ting for deg snart. Lykke til :)

Varm trøste klem fra Fryda

Annonse

Å stakkars deg, for en skrekkelig opplevelse, enda godt det gikk såpass bra. Fikk faktisk mange tlf den kvelden jeg fordi folk lurte på om det var meg, jeg bor jo også i området.

Klart du er sliten og utafor, bekkenet ditt var vel ikke i topp shape fra før av. Håper du får hvilt deg litt før fødselen er igang, tror du skal være glad for at det ikke tok vannet først, tror fødselen har en tendens til å bli vel intens på den måten. Sender deg varme tanker og gode vibber, du må fortelle oss hvordan det går videre med deg og lillemann.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...