Gå til innhold

Moderator, angående antall forum på "BarnetMitt"

Anbefalte innlegg

Vi er flere som synes det er for mange forum på BarnetMitt. Vi er ikke så mange som på DinBaby og BarniMagen, og det blir ofte lenge mellom hvert innlegg slik at interessen for å bruke det forumet blir svekket. Mange orker rett og slett ikke å gå inn på alle forum (er 46 stk...). Det er vel ikke slik det skal være...

Mange kunne med hell blitt slått sammen.

f.eks:

astma og allergi, foreldre med alvorlig sykdom, foreldre som er kronisk syke, kronisk syke barn og sykdomsdebatten kunne blitt et forum.

Jeg har sett gjennom de, og i juni, juli og august er det så vidt over 20 innlegget svart på eller lagt inn på alle de til sammen.

eller:

barn som pendler, aleneforeldre barnet mitt, og mine, dine og våre barn

eller :

reisedebatten, festivaler og aktiviteter og ut på tur...

eller:

Barn og vennskap og mobbing...

Kanskje det er enda flere som kunne bli slått sammen.

Hadde kanskje ført til bedre aktivitet der.

Noen er sikkert uenig med meg, men jeg gidder ikke se gjennom alle debattene... hvis det er ville protester får jeg gi meg altså:)

For de som mener det blir mange innlegg de ikke har interesse av på sammenslåtte forum, så hjelper det hvis overskriftene sier noe om innlegget. Litt kjedelig med overskrifter ala, "hjelp", "jeg lurer på noe", osv. Ikke alltid jeg gidder se på de, eller hvis jeg gjør det og det er helt uinteressant blir jeg litt "irritert"....

Er dette noe dere kunne sett på? Eller må det "avsteming" til?

Fortsetter under...

Signerer disse innleggene! Vil svært gjerne bruke barnetmitt, da det er der jeg hører hjemme. Men alle forumene gidder man jo ikke å se gjennom der inne når det ikke skjer noe på annet enn skravlesiden.

Håper på en endring

Annonse

Og hvorfor har dere mor 20-25år og mor 26-34år? Hvor skal jeg være som er 39 år? Jeg savner ikke det som egen gruppe på ett så lite forum som "barnet mitt", men ville bare poengtere det de over sier. For mange grupperinger i ett lite forum. Slå sammen det meste, og utvid heller gruppene etterhvert som flere brukere kommer inn og behovet er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...