Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk satt inn et egg 29 aug... å er på rugedag 2.. har enda vondt i magen og i cirone restene er det brunt blod... noen som har opplevd dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Hegemus

Jeg er jo også på rugedag 2. Har fortsatt litt vondt i magen, men fikk beskjed i går at det var vanlig. Det kan komme av progesteronen og det faktum at det ikke er så lenge siden vi hadde uttak/innsett...men det er klart..det kommer vel an på hvor vondt du har?

Mine smerter er litt..hmm....hvordan skal jeg forklare det...ikke skarpe smerter, men litt sånn "dump"..skjønner? Også stikker det til iblandt....

Skrevet

Jeg blødde endel de to første dagene etter uttak, men kom ikke noe blod etter innsetting. Men vil tro uten at jeg vet for sikkert at dette nok ikke er unormalt. Det er nok blodrester etter inngrepet som først kommer ut nå, siden blodet er brunt.

Sykepleieren min i Haugesund sa det var helt normalt med litt smerter de første dagene, jeg hadde endel stikksmerter i eggstokkene et par dager etter innsetting.

Lykke til!!

Skrevet

ja... sånne dumpe smerter... kan ikke sette meg hardt ned på stolen.. da blir de vondt. bruker cirone gel jeg ikke progesteron

Skrevet

Tror dette går helt fint jeg ;-)

Jeg bruker cyklogest, men progesteronen er hormonet som er i medisinen...det samme som vi produserer selv, men nå får litt ekstra av :-)

Hvis det ikke går over til mandag, så ta en telefon til legen din. Det er bedre med en telefon ekstra for så å bli beroliget, enn å gå rundt å være bekymret...

Vi må bare tenke positivt nå vet du.... :o)

Skrevet

Hei

Jeg har også hatt en del problemer etter uttaket, og på innsettingsdagen hadde jeg store smerter. Legen sa at det var blod i bukhinnen som irriterte, men at det var helt vanlig. Jeg håper han har rett. Jeg har også hatt noe rosa crinone som har kommet ut i etterkant, og noe blodrester som gjør meg nervøs. Det som gjør meg ekstra nervøs er at smertene ble verrre to dager etter uttak, noe som også gjorde legen betenkt(selv om sa at det ikke skulle være noe farlig).

Jeg håper virkelig at dette ikke har noe å si for noen av oss. Vi får håpe at det går den veien vi håper så indelig på.

Kanskje det er noen der ute som har blitt gravide med noen av de samme symptomene?

Lykke til alle sammen, jeg heier på oss alle!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...