Sol + spire Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg gir bare mme og min lille jente har hatt litt vondt i magen til tider. Og jeg har ikke skjønt hvorfor. til min store fortvilelse selvfølgelig. Men så leste jeg på internett at flasker med for mange huller på smokken kan føre til mye luft i magen. Da jeg begynte å gå over flaskene jeg har kjøpt oppdaget jeg at jeg har kjøpt flasker det står "2" på. Jenta mi er 4 uker. Jeg har selvfølgelig flasker det står "1" på også. Etter å ha testet bare de det står "1" på er hun blitt mye bedre. Ikke renner det så mye melk utenfor munnen heller lenger. Til opplysning bruker jeg avent flaskene. Kom nok litt for mye luft ned sammen med melka og melken kom kanskje litt for fort enn hva den skulle. Ergo magevondt. Hadde jeg bare visst at det var så enkelt å bli kvitt magevondten skulle jeg gjort det for lenge siden. Sikkert mange som visste dette fra før, men er vel verdt å si fra om det hvis noen har gjor den samme bommerten som meg. Nå har jeg ei blid lita sol som stortrives og ikke har vondt i magen sin mer. :-)
Poteto Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 kjempe flott innlegg!!! eg har og avent flasker. bruker nr 1 og 2.. jenta mi sliter med en del luft i magen. så kansje eg skal kutte ut tuten nr 2.. skal prøve det!! hjertli tusen takk
Sol + spire Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Får håpe det funker for deres del også. Det hjalp i hvert fall her. :-) Noen ganger er det så utrolig lite som skal til. Og det er ikke bestandig en tenker at det er de små tingene som kanskje kan være avgjørende. Lykke til!
Poteto Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 det funker!! nå skal eg kjøpe nye tuter til flaska berre nr 1
Sol + spire Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Så bra at det hjalp for dere også, :-) Flott med slike sider så vi kan hjelpe hverandre..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå