Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.Noen som begynner å bli lei her..Kjenner kroppen begynner å bli sliten,off merker det er tungt..sover dårlig om natta osv..Men føler ikke jeg er helt klar ennå..Har liksom ikke gått helt opp for meg at det bare er 2 og en halv uke igjen..Noen andre som har fått problemer med magen?..De siste ukene synes jeg magen reagerer på alt jeg spiser, våkner ofte en gang til natta me diar. ellers er jeg oppe om natta å tisser.hehe.Kan det være at det er tarmene som ligger i klem??

Ellers hvordan er formen til dere andre? Jeg var hos legen på onsdag han var usikker på hvordan lillegutt lå, så nå venter jeg på innkallelse til ultralyd, har bestillt meg time hos jm,skal på tirsdag, så kan hun også få kjenne om hun kan finne ut hvordan han ligger..Greit med en ultralyd uansett, kanskje jeg kan få hvite om det forsatt er en gutt hehe å hvor stor han er. Jeg er veldig spendt på det..Noen andre som har vært på ultralyd nå rett før termin, må vel skje snart siden jeg bare har litt over 2 uker igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10254204-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.To uker igjen til termin her.Men har en føelse at jeg går over tiden.Skal innrømme at du ikke er alene om å ikke føle seg klar ennå.Syns det er skummelt å tenke på fødsel, samtidig som jeg gleder meg også..Har ikke så mye problemer , men har begynt å få en del vann i kroppen nå..Og hadde en del muskel verk i natt.Så nå kommer vel plagene..Kroppen er ganske tung..Hodet er ikke festet ennå , men ikke sikkert det gjør det før fødsel heller.Hadde vært spennende å ha en ul nå.Men det blir det nok ikke på meg..Blir spennende for deg å høre hvor stor han er da:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10254204-hei-alle-sammen/#findComment-10258972
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...