Gå til innhold

UKE 39-gjengen

Anbefalte innlegg

Heisann! Ny her inne jeg... Har fulgt med på disse sidene en tid men ikke gitt lyd fra meg før nå. Hadde nylig mitt 2 IVF forsøk (det første ble avbrutt/mislykka, egget ble ikke befruktet), og var en del av 39 gjengen. Fulgte spent med... På dag 7 kom mensen....Kjente vel kvelden før at noe ikke stemte. Symptomene i form av stikninger i livmoren og såre bryst var blitt svakere... Men jeg sier som Storkfrøken69: Håper at det at dette gikk rett i dass (bokstavelig talt) for meg medfører et nytt jaft i statistikken slik at dere andre lykkes. Kommer til å følge med dere videre fremover. LYKKELYKKETIL!

Så får vi som ikke lykkes denne gang håpe på et bedre resultat neste gang...

Fortsetter under...

Føler med dere som ikke har lykkes/ikke kommer til å lykkes i denne gjengen. Jeg havner nok i samme statistikken om et par dager tenker jeg. Bare har det på feelingen, ingen mens enda, men dog. Syns det er synd jeg ikke får følge med dere helt til målstreken. Men håper på noen solskinnshistorier når jeg kommer tilbake. Dere har vært til god støtte og oppmuntring i denne lange prosessen. Ønsker dere en riktig god uke, måtte det bli flere blå kryss!! :) Da drar jeg på ferie med samboer`n.

lykke til!!

klem!

Gjest Bjørnen Collargol

Kom en del blod i går når jeg skulle legge meg. Har ikke kommet mere, men regner med at løpet er kjørt.

Skal kjøpe en test så jeg har den klar til onsdagen. Greit å ha svaret før jeg går på jobbintervju :-)

Hvordan er det med resten av gjengen?

Jeg tok i dag en blodprøve. Orket ikke å gå på medisiner helt til onsdag hvis det ikke var nødvendig.

Det var det ikke... :o( Ikke antydning til HCG.

Men, jeg har i dag hatt en oppløftende samtale med legen, og skal nå i gang med et annet opplegg. Skal stimuleres med ett eller annet midt i syklusen og så bli inseminert.

Han syntes det var lurt i og med at de ikke vet hvorfor eg ikke blir gravid. Det er jo tilsynelatende ngenting i veien med meg.

Dagen startet forferdelig, men nå er jeg fit for fight igjen :o)

Hei hei jenter!

Da har jeg testet i dag, og den var blenda så det holdt.. Dag 12 i dag, så oddsen for at den er forandret på torsdag er vel liten.. Ikke noe tante enda, men kommer vel snart får jeg håpe, så vi kan hive oss på et nytt forsøk.. Detta var kjipt, men håper det går veien for noen av dere!

Lykke til dere som ikke har testet!! Xer for dere! *XXXX*

Annonse

Da har tanta kommet her i gården :( Ringt klinikken nå, og fått fryseforsøk i uke 47, så det er jo et lyspunkt.. Lykke til alle sammen. Vet ikke hvor mange positive/negative det har blitt for oss i uke 39 gjengen jeg, men håper det er mange positive =)

Gjest Bjørnen Collargol

Dette var jo ikke noe særlig, alt for mange negative tester her synes jeg, men det kan jo være at noen har testet litt for tidlig da?!!!?

Selv testet jeg svakt positivt i dag tidlig, men jeg har jo hatt blod på papiret hver gang jeg har vært på do de siste 3-4 dagene så her vel egentlig ikke så stor tro på at det er noe der.

Jeg håper at det er det ene egget som skal ut at det er derfor det kommer blod, men har en lei misstanke om at det kanskje er kjemisk....

Skal uansett ta en blodprøve på fredagen så vi får vente og se til da!

Klæm

heisann!

Kjære BC krysser alt jeg har for at dette skal gå rette veien.

Noe lignende skjedde meg en gang også,hadde da satt inn 2 egg, fikk blødning, trodde alt var over men på ul viste et bankende hjerte, og legen kunne se at det hadde vært anlegg til to, dette forklarte den tidlige blødningen.

Håper du er med på å dra opp statestikken for uke 39 gjengen, for den ser ikke veldig positiv ut:((

Ønsker deg masse lykke til, til fredagen:))))))

Gjest Bjørnen Collargol

Ja hadde vært helt topp dersom det viser seg at det er en liten spire eller to som har "bitt" seg fast der inne.

Du fikk satt inn 2 egg du også stemmer ikke det?

Og vi hadde vel innsett samme dagen hvis jeg ikke husker rett?

Jeg er på rugedag 14 i dag.... Er så spent på hvordan resultatet på blodprøven blir i morgen, skal du ta blodprøve for å se på hcg verdien?

Klæm

Da har jeg fått bekreftet at det ikke har lykkes denne gang. Tok en cb digital test, og der sto det ikke gravid med tydlige bokstaver! Så da får jeg bare vente på mensen, som sikkert er rett rundt hjørnet.

Lykke til med prøven i dag Bjørnen Collargol.

Klem

Først og fremst: gratulerer Bjørnen Collargol!! Leste innlegget ditt med siste oppdatering, og med en sånn stigning ser det jo veldig bra ut:) lykke til med spire i magen! Dette var fortjent.

Jeg testet negativt på rugedag 14, og fikk mens rugedag 16. Så det er over for denne gang. Har hatt en fin uke ferie ellers, men hadde et håp om å komme hjem gravid. Må nå vente en syklus og så skal jeg starte opp igjen på et frys forsøk.

Synd det ikke ble flere positive i denne gjengen, men vi får bare stå på videre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...