Gå til innhold

UKE 39-gjengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hej,

jag hør visst till 39 gjengen jag og. Ska imorra ha mitt første fryseførsøk. Er veldigt nervøs før om de ska klara denna upptining. Jag har 4 egg på frys, men de setter in 2 st og det hade varit bra om jag fick 2 kvar till ytterligar ett førsøk.

Annonse

Heia - heia !!!!

Spennende dager, nå, jenter !!

Er på stikkedag 4 bare, jeg. Tar 225IE fra første dag - skal på kontroll onsdag (=7 stikkedag). Tydeligvis forskjeller på doseringene. Blir spennende å høre hva de sier. Men gikk jo vannvittig lenge på spray (startet 24 aug) og måtte på dbl dose, så om jeg må lenge på sprøyter skulle ikke forundre meg... Vel-vel, siden dette er første runden får jeg ta det som det kommer.

Lykke til alle sammen. Vi får holde hverandre oppdatert.

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er så oppblåst i magen, kvalm og har vondt der jeg satte el-sprøyta. I tillegg tåler jeg ikke engang at noen ser på puppene mine før brystvortene skriker av smerte.....

I tillegg har jeg hatt noen sinnsyke stikkende smerter under ribbene på venstre side. Litt som sting, bare mere intenst når det setter igang. Sikkert ingen sammenheng, men, men...

Vi har time 8:15 i morgen og jeg gruer meg. Jeg får så j..... vondt under uttak. Kan jo være at alt går så mye bedre i morgen?!!?... Håper i alle fall det!

Nei nå skal jeg legge meg så "prates" vi i morgen :-)

LYKKE TIL JENTER!!!!!!

Klæm

Takk for det Vilsågjerne:)

Da har jeg vært til uttak. Det var mitt første, så jeg viste ikke hva jeg kunne forvente meg. Det gikk fint helt i starten, men mot slutten kunne jeg ikke holde tårene tilbake, og jeg startet å skjelve. Tror det var en blanding av at det var vondt og at det hele ble litt mye å ta inn over seg, og hormoner i kroppen. Følte meg litt dum, men de sa jeg ikke var den første..hehe

Men..det ble 12 egg!!! :D Fornøyd med det. Nå er det bare å vente på tlf etter kl 11.00 i morgen.

Krysser fingrene for oss alle:)

Jeg hører til på fertilitetsklinikken sør, Porsgrunn. Du da?

Ja, jeg er glad jeg er ferdig med det. Var ubehagelig, men det gikk fort. Har ikke noe særlig vondt nå. Kjenner det på høyre siden i magen bare. Det var der jeg hadde flest egg. Men er oppgående nå:) Du får ha lykke til i neste uke når det er din tur:)

Heisann

Da var uttaket over her også, dette var mitt fjerde. Det ble 13 egg, det gikk nesten smertefritt. Så da er det bare å vente til etter 11 imorgen for å høre resultatet av befruktningen(er veldig optimistisk denne gangen....:))

Skal til fastlegen å få meg sykemelding i morra

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Mitt uttak er over også. Ble desverre "bare" 5 egg denne gangen også. Fikk ut flere, men de var for små :-(

Dette uttaket gikk litt bedre, ikke fult så vond da jeg fikk en paralgin forte i tillegg til alle andre medisinene.... Følte meg drita i mange timer etterpå....

De ringer meg i morgen mellom 9 og 12 en gang så det er bare å håpe på at det blir gode nyheter.

Må si jeg misunner dere hele 12 og 13 egg, men det er dere vel undt!!!

Jeg får sykmelding for hele rugeperioden av Aleris.

Lykke til :-) Hyggelig å høre at dere er skikkelig gode verpehøner, da :-)

Skal til UL i morgen - første kontroll etter sprøytestart. Håper de finner noe der.... Kjenner kiling og litt murring allerede, kanskje er det bare noe jeg innbiller meg ? Får jo svar imorgen... Kjenner jeg er spent. Håper jeg også har "gode" nyheter så langt imorgen.

Ta vare på dere selv, jenter - og TVI-TVI !!

Hei alle sammen!

Her var det mye aktivitet...

Jeg skal ha fryseforsøk med innsetting på torsdag.

Dette blir vår 6 innsetting, og denne gangen får vi to egg:)

Nå krysser jeg alt for at eggene tåler opptining. Får telefon i morgen..spennende!! Vi har 4 egg igjen på frys.

Lykke til videre alle sammen!

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har omsider fått beskjed om hvordan det gikk med mine egg....

4 av 5 var befruktet, men bare 3 kunne brukes. Det siste egget var befruktet med 2 sædceller og kunne dermed ikke brukes uten at jeg vet hvorfor...

Så da blir det innsett i morgen kl 11:00, får vel 2 egg denne gangen også tror jeg.

Hvordan er formen deres i dag forresten? Jeg har vondt for å sitte rett opp og ned som sist, men ellers er ikke formen så aller verst egentlig.

Klæm

Blir mange av oss i morgen da ;) Artig å følge hverandre! Formen i dag er heller laber.. Ligger på sofaen, gjør vondt å sitte, men håper det gir seg snart.. Gleder meg bare til i morgen jeg nå.. =) Skal tenke på dere alle sammen! :) I morgen er vi rugere, jenter!! :)

Lykke til dagene som kommer, jenter !!

Var på UL i dag. Ikke skjedd så mye hos meg ennå. Jeg skal over på større sprøytedose nå (300IE) - ny kontroll igjen mandag. Tar litt tid med denna kroppen :-) Håper ennå på uke 40, men er neimen ikke sikker.

Heier på dere så lenge, jeg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...