Gå til innhold

UKE 39-gjengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal stikke i 9 dager, (7. dag i dag for meg også )så skal jeg på ul for å se størrelse. Så spørs det hvor lenge etterpå jeg må stikke. Men satser på uttak i uke 39 :) Er hjemme fra jobb i dag da, hodepine, sår hals og vond kropp. Er nok forkjølelse som herjer. Håper bare ikke det ødelegger eller påvirker noe...

Gjest Bjørnen Collargol

I kveld blir den 9 sprøyta satt og jeg håper at den neste blir el-sprøyta... Skal på kontroll i morgen så da vet jeg det sikkert.

Jeg kjenner det veldig der nede at det er noe som foregår. Ordentlig øm og stinn egentlig. Ikke godt å gå på do heller, men ikke lenge igjen nå da!

Annonse

Da er 9. sprøyte tatt her. Er litt skjelven jeg, har ordnet meg fri fra jobb i morgen, og syntes det var helt forferdelig å dra derfra. Har en del negative tanker i hodet. Enn hvis det ikke er noe å gå videre med? Enn hvis medisin ikke har virket? Huff, er spent på morgendagen ja... Krysser fingre for oss alle, det var vel flere som skulle på ul i morgen?!

Gjest Bjørnen Collargol

De sier at de fleste går på sprøyter 10-14 dager. Så tidligst mandag vil jeg tro. Jeg måtte ta 11 sprøyter sist, men begynte på en sterkere dose denne gangen så håper det blir uttak på mandag. MEN det får vi jo vite i morgen :-)

Jeg har ikke time før 13:15, men skal inn for å ta blodprøve kl. 9 og siden det tar opp mot 1,5 time å kjøre hver vei så blir jeg bare i Oslo mellom dette. Blir sikkert en lang dag tenker jeg.

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Er ikke sikkert at du trenger å ta flere sprøyter fordi.

Jeg hadde et forsøk med min x for noen år siden og da tok jeg 150 hele veien og fikk flere egg enn på det forrige forsøket.

Har du PCSO eller noe slikt siden du har så lav dose?

Gjest Bjørnen Collargol

Hadde 1 forsøk med min x.

Min mann og meg har 2 forsøket nå + 1 fryseforsøk.

Vi har bestemt oss for at dette er det siste med hele pakka. Får vi egg på frys tar vi med oss det også, men ingen flere sprøyter og uttak enn dette!

Det er vel pga PCOS at du har fått så lav dose da. Er visst vanslig at de får en mye lavere dose. Tror de med den diagnosen blir fortere overstimulert.

Blir spennende å komme inn hit i morgen og lese oppdateringene til alle sammen :-)

Lykke til i morgen i alle fall jenter!

Klæm

Oppdatering! :)

Da har jeg vært på ul. Dr Kahn fant 3 egg på den ene siden og tror det var 7 på andre side. Er fornøyd med det:) Blir uttak på tirsdag. Sykepleieren som jeg snakket med etterpå fortalte at de hadde et prosjekt på gang der de prøvde ut å gi bricanyl tabletter og Albyl-E,blodfortynnende, og spurte om jeg ville være med på det. De skulle ha 6 som tok disse medikamentene og 4 uten. Så måtte jeg trekke, og jeg trakk medisiner. Glad for det egentlig, det skader i alle fall ikke.

Hvordan ligger det med dere andre?, er spent:)

heisann!

Er uten nett for tiden så jeg er skjelden innom,men ser det skjer mye her nå. Var selv på ul idag, der så de 8 -10 egg, så da blir d uttak til tirsdagen. Skal også ta Albyl E tabeletter.

Jeg var også med på et slikt prosjekt som deg ninen84.

Spennende å følge med fremover nå:-))))

Gjest Bjørnen Collargol

Da har jeg også kommet hjem fra kontroll og det blir uttak på tirsdag her i gården også :-)

Fant 6-7 egg på høyre samt 3 egg på venstre som var på 15 mm. I tillegg så var det mange flere småe egg på venstre som ikke ville henge like godt med, så det blir spennende å se hvor mange egg det blir på tirsdag!

Jeg tar også albyl-e, men det er pga at jeg har antistoffer i blodet som gjør at det koagulerer :-(

Vært på ul her også. Litt skuffet jeg, fikk ikke høre hvor mange egg jeg hadde, men fikk høre at de var altfor små. 7mm ble det målt. Fått sterkere dose i helga nå, skal tilbake mandag. Er bare så innmari redd for at dette ikke skal funke...

Men godt å høre at det er flere som sysselsetter folk på tirsdag da :)

Gjest Bjørnen Collargol

De går nok veldig forsiktig frem med tanke på din diagnose for at det ikke skal bli overstimulering. Kanskje går det veldig mye rakere med så "liten" økning? For hvis ikke jeg husker feil så er vel dette ditt første forsøk? Da er det vel greit at de tar det litt forsiktig selv om det tar lengre tid før uttak. Skjønner godt at du blir lei av å vente for det blir jeg også selv om jeg er innafor "normalen"....

Du må holde oss oppdaterte og så skal vi nok følges ved selv om du evt ikke får uttak før i uke 40 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...