Gå til innhold

Vi som flytter over fra augustklubben i dag!:

Anbefalte innlegg

Dette er en litt tung dag, kjenner jeg.. Hadde regnet med at d var over til nå og at gullet lå i armene mine i stedet for i bekkenet!! Men den gang ei.. Lurer på hvem som deler min sjebne?:-) Uansett ikke lenge igjen for oss.. Slipper å bytte til oktoberklubben iallefall:-) He, he..

Fortsetter under...

Jeg må også flytte meg over fra augustklubben. Pyton å lese, du er nå i din 41 svangerskapsuke. O dager igjen til termin 31. august og 1 dag over.............knurr. Utålmodig og lei såre ribbein, stikkinger, vond rygg og en unge som absolutt skal underholde i magen når jeg vil sove (litt kos å kjenne liv, men det får da være måte på:))

Jeg har rett og slett rier nå, tror jeg!! Hadde termin 29. august.. Har hatt forholdsvis regelmessige rier siden kl. 10 i dag.. Lurer på om jeg skal ringe føden?? Eller om jeg skal vente litt lenger.. Har 8 mil til føden så d tar jo litt tid.. Men gidder IKKE ta en bomtur!

Vet ikke.. Har en mann som sier; "Jeg gidder iallefall ikke reise før du er sikker! Gidder ikke ha en bomtur"! For d er jo så himla enkelt for meg å vite!! D maser hvert 10. min enda.. Er litt nervøs for d var sånn d startet med nr. 1 også! Men da reiste vi til sykehuset i 2-tiden. Vannet gikk kl. halv 4 og hun var ute kl. 1718.. Og da gjorde ikke riene mer vondt enn dette før vi reiste iallefall! Men jeg har jo ingen som helst garanti for at dette er "it".. Frustrerende.. Tror jeg tar en dusj og ser hva som skjer.. Takk for fødeenergien:-) Men tørr ikke håpe noe enda..

Annonse

Håper du har født MissiCippi :)

Jeg er også på overtid og ikke lenger augustmedlem.. er 5 dager over og venter og venter på tegn.. har hatt noen runder hvor det har vært jevne tak med ned mot 7 minutter imellom - og så har det stoppet helt opp. Sånn har det vært i EN uke.. LEILEILEI

Lykke til alle uekte og ekte septembermammaer - håper ting skjer snart snart med de uekte og at de ekte føder før eller PÅ termin og slipper å gå over

:)

hei!

Er 4 dager over i dag og begynner å frykte at jeg må gå helt til 10 september.

Har time med lege for å settes i gang da om det ikke har skjedd noe enda..

Har en del kynnere eller mase rier... vet egentlig ikke forskjellen på disse to... men magen knyter seg masse og har gjort det de to siste dagene, håper det skal skje noe snart.

Lykke til til alle som hoppet over hit i dag, spesiellt MissiCippi!!!

Jeg er 6 dager på overtid, og det er utrolig kjedelig!!

Vet, kan ikke klage - men hormonene tar jammen litt overhånd gitt i disse dagene. Gråter for ingenting:) Puh.. Gleder meg så enormt til han kommer ut! Må finne på noe å drive tiden med - og lage en alternativ plan hver dag - om ikke kveles jeg av kjedsommelighet:)

Lykke til jenter - snart skjer det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...