Eggkoker'n Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg er på rd 6 ,og jeg synes de mensenaktige smertene kommer oftere og oftere.. Har dere andre det sånn ? Er det kanskje et tegn på at egget ( egga) ikke festa seg ?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hadde det sånn ja, så det er kanskje heller ett tegn på at de fester seg... Lykke til og tenk masse positive tanker!
Eggkoker'n Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 Takk Mannen min er selvfølgelig bortreist i hele rugetiden , så jeg sitter alene med hjernen på høygir ;p
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det er veldig lett å si at man skal slappe av og ikke tenke så mye, men det er neimen ikke lett når man er oppe i det. I tilllegg kjenner man jo etter hvert minste signal fra kroppen og tolker det i verst mulig retning! Kjenner meg veldig igjen!
Eggkoker'n Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Ja , og så blir det noe annet m denne ass.befruktinga. Har et barn på 9 år , så jeg har jo vært gravid før , men da visste jeg ikke at jeg var det så tidlig, og lette ikke etter "symptomer" og tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå