Gå til innhold

planlagt keisersnitt på kongsvinger??

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg hadde det på grunn av seteleie, og det var overhodet ikke noe problem, kjenner fler som har hatt det og det har gått greit.

kan jeg spørre hvorfor du vil ha det?? kan være litt lettere å svare da..

lykke til uansett=)

Ja det har jeg hatt der. Kommer nok litt an på hvem du prater med og på hvilket grunnlag du vil ha ks.

Med de to første hadde jeg hastesnitt og de ble bestemt av gyn. Kan ikke navngi men første var en koselig mann med mye god humor!!

Andre gangen var det en nydelig dame som jeg tror er mest kjent for å være av den gml strenge legetypen.

Siste barnet jeg fikk var da med planlagt ettersom jeg hadde to hastesnitt å vise til. Da fikk jeg selv bestemme ks dato og de var bare hyggelige. De gjorde alt for at jeg skulle være trygg på hva jeg skulle igjennom og gjorde ks til en fin opplevelse.

er egentlig mange grunner.Begynner nesten å gråte ved tanken på en fødsel.Gikk forsåvidt greit sist jeg overlevde jo....

kan ta det punktvis da...

-gikk 15 dager på overtid,satt i gang 2 dager.

-han hadde bæsjet i vannet,åreknuter på navlesnora og forkalkning på livmora=ligget FOR LENGE der inne,iføge JM)

-Stort barn sist(nesten 5 kg)

-Etter hodet var ute satt han fast,2minutter ca,med hodet ute og kroppen inne.Nesten så kragebeinet måtte knekkes.

-Han har slitt med muskulaturen,mest sannsynlig pga av fødselen.

(kiss-kidd,syndrom,masse skriking,amming til dundas,osv.Mye behandlinger)

Så jeg kjenner jeg nesten får pustebesvær av å tenke på neste gang...Så var jo ikke SÅÅÅ ille for min del,men værst for han! Ikke for at jeg koste meg heller da.Ble jo redd på slutten.

Da synes jeg du skal ringe dit og be om en samtale time der hvor du forteller hvordan du opplevde sist fødsel. Er spes ei jordmor der som er knall å snakke med men siden du er anonym kan jeg ikke sende deg pm med navnet(ikke lov å legge ut her:(....)

Hu er så snill og grei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...