Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg har bursdag i morra...blir 21 år. Blir ikke så mange gavene jeg får, men mine nærmeste er litt frustrerte over at jeg ikke har noen ønsker. Nå er det siste sjanse for dem å finne noe for meg...kan dere hjelpe dem? Selv har jeg sagt at jeg ikke trenger noen gaver, men jeg skjønner at folk vil gi meg noe. Jeg liker ikke å få "unyttige" gaver...vet jo at tanken bak er god, og det er tanken som teller, men jeg blir faktisk trist av å få ting og tang som jeg overhodet ikke har bruk for eller som passer meg. Så for meg er det bedre å ikke få noen gaver enn å få sånne gaver, og nå som jeg ikke ønsker meg noen ting blir dette vanskelig. Håper ikke folk tolker meg som utakknemlig...det er bare det at jeg ikke liker forbrukersamfunnet og den utviklinga som følger med.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Tja. Du samler ikke på vinglass eller bestikk da? Eventuelt gavekort i en klesbutikk du liker? Eller bidrag til noe å henge på veggene?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Liker ingen klesbutikker! Men gavekort, penger og donasjoner til veldedighet var uansett ikke godt nok for mamma som gave til meg. Stakkars henne...håper ikke jeg får barn som ikke ønsker seg noe slik at jeg får dårlig samvittighet for å ikke finne noe til dem når de har bursdag. Samler ikke på noe som helst, men bra at du nevnte det med vegger...har nemlig planer om å forstørre noen bilder, og da trenger jeg rammer!:-)
Himmel og hav Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Ønsk deg: Lydbøker (deilig å ha i øra når du går tur), gavekort (så kan du gå og kjøpe noe når du trenger det), Blomster (en glede å gi, en glede å få). Hvis du har hage så kan du jo ønske deg ripsbusker og epletrær. En donasjon til et veldedig formål?
Lille søtnos Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Et gavekort til for eksempel ansiktsbehandling. MMMMMmmmm, det er velvære!
Korse76♥ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hva med opplevelser? Hudpleie, fotpleie, kino, konsert osv Jeg burde kanskje ikke si så mye, har svart det samme som deg så jeg er litt spent hva jeg får dagen etter deg :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Ripsbusker liker jeg!:-) Men har ikke hage da...kan jo få noen til å smugplante en ripsbusk i gårdsplassen nedenfor her! Ellers så er det faktisk ikke en gleder for meg å få blomster...blir så lei meg når de dør!:-/
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Nesten bursdag samme dag, altså!:-) Tenkte jeg og barnefar kunne finne på noe mens mamma passer snulla, men vet jo ikke åssen ting blir imellom oss imorra (varierer så fra dag til dag), og hva i all verden skulle vi finne på da?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Jeg pleier önske meg gavekort på storsentret så kan jeg spare til eller samle opp gavekort (har bdag i sept og så kommer jo julen) så kjöper jeg en större gave jeg trenger eller önsker meg. Kontanter så kan jeg kjöpe meg klär på bruktbutikk I år önsker jeg fondue gryte )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Jeg bruker hverken klokke eller smykker, så det er absolutt ikke noe for meg. Fikk det av faren min engang (siden han ikke kjenner meg, noe jo du heller ikke gjør, men det er jo forståelig!), men den var heldigvis ikke helt unyttig for mamma trengte en klokke!:-)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Noe du trenger i huset ditt ? Som jeg sa jeg önsker fondue gryte i år ! Raclette sett er fint å ha om du ikke har (det invit vi ofte venner på - enkelt å stelle istand , sosilat og godt) Noen gode flasker vin Nytt sengetöy Nye håndkler Ett godt varmt ullpledd til å krölle seg oppi sofaen med nå til hösten Fotoalbum (m barn så knipses det jo ofte masse bilder) En dvd du ösnker ? Nye gryter t kjökkenet Teater eller kino biletter
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Takk for tips, alle sammen!:-) Det endte med at mamma sa at hun skulle kjøpe mobil til meg, men som jeg selv skulle velge (mobilen min er ødelagt, og den jeg låner er teit den også, så veldig nyttig gave!), så jeg må finne en som passer. Av barnefar fikk jeg 3 kg godis siden han hadde vært i Sverige...så da har jeg nok godteri til resten av året! Den gaven var visstnok fra snulla også. Av snulla fikk jeg en stor t-skjorte for å sove i, noe som er veldig praktisk (hehe...bra av mamma å huske at jeg ikke hadde noe å sove i da jeg kom på besøk til henne tidlig i august) og et penal for å ha med på skolen. Av barnefar sin familie (det var de som kom på bursdagsbesøk i dag) fikk jeg et gavekort på cd/dvd og penger...kjempebra altså! Så skal jeg få en gave av faren min en eller annen gang (har lite kontakt med ham, så vet ikke når det blir...det at han i det hele tatt huska å ringe på bursdagen min var jo bra) Og nå har onkelen til barnefar kommet og fiksa det trådløse nettet, noe som passer helt perfekt! Ellers har jeg hatt en bra dag...bakte kake og hadde på 21 lys som jeg greide å blåse ut alle sammen UTEN å få stearin på kaka!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå