Gå til innhold

Går frem over med oss oktober damer :)

Anbefalte innlegg

Har selv 55 dager igjen, men ikke lenge til jeg kan kalle meg høygravid. Men det er vel flere her inne som har nådd den milepælen nå tenker jeg.

Hvordan er formen da jenter? Kjenner selv at kroppen er blitt litt tyngre, er ikke så lett på beina lenger og bruker lenger tid på alle gjøremål. Men humøret er på topp. Vi gleder oss veldig til den lille tulla skal komme og håper den vordene storebroren tar det fint.

Ønsker alle sammen en fin fin lørdag :)

Fortsetter under...

Hei på deg tøysekopp! Bra å høre at du er i fin form! Samme her, jeg jobber fulle 8-16 uker og trives kjempegodt. Mange sier jeg "bærer barnet inni meg", så magen er ikke så stor, og det er jo bare praktisk.

Jeg har ikke hatt noen plager med bekkenløsning, vann i kroppen, kviser i fjeset eller noe (bank i bordet!) så jeg har vel vært utrolig heldig. Jeg blir bare litt stiv i ryggen etter en lang dag på jobb, litt trasking og gjøremål i heimen. Ribbeina sloss også litt om plassen der inne. Men alt dette må man jo regne med.

Når kan man kalle seg høygravid? Jeg har 51 dager igjen til termin (men jeg føler på meg at jeg kommer til å gå over tida).

hei...idag kan jeg endelig teller meg som høygravid ;) kun 40 dager igjen. Tenke jeg kommer aldri så langt...siste dagee går såååå seint. Formen er greit nok men humøren er helt oppe. Har vært plager med bekkeløsning siden uke 12 men nå er det veldig vond...fikk begynnt med noe bassengtrening og nå til uka med fysioterapi, for håpe det hjelper litt. Vann i kroppen ja...helle kropp er fyllt av det og føler meg nok så tung siden mage er stort.

Men det var alt jeg kan klage om...eller nyte jeg hver dag jeg har meg ungen i magen.

Lykke til videre ;)

Phu... jeg er veldig klar for å bli ferdig ja, magen er stor og tung, å hendene er for korte....har 42 dager igjen, men HÅPER på litt før.. var heldig sist da fødte jeg en liten uke før tiden.. Krysser fingrene denne gangen også..

Er ganske lei nå, er plaget med bekkenløsninge så det blir tyngre for hver dag.. Magen ble ganske stor tidlig så svangerskapet føles så veldig langt selv om jeg har hendene fulle hver dag med en sønn p å2 år...

Men veldig fødeklar ja...

Det er hvertfall en spennende tid vi har foran oss jenter...

ja nå nærmer det seg. 40 dager igjen :) har endlig blitt bedre i bekkenet, lille nurket har snudd seg klar og har mest sannsynlig festet seg. Så jeg håper at UL og menstermin er helt feil og at det er mye kortere igjen ;) hadde vært veeeeldig deilig, begynner å bli ordentlig tung nå. Har begynt å finne fram utstyret til nurket som skal komme og den kommende storebroren begynner også å bli utålmodig :)

lykke til videre til dere alle :)

Ja bynte å telle dager nå, 39 dager igjen!!! Tida flyr så fort!! Skal bynne å vaske babyklær nå snart :) Ikke bare,bare å snu seg i seng lenger... babyen har seget ned og derfor er det ikke like enkelt å komme seg ut av bilen lenger.. Vi går en spennende tid i møte. :)

Annonse

Jeg har 37 dager igjen :o)

Synes tiden har gått seint, men samtidig synes jeg ikke det er så lenge siden jeg var så glad for at det bare var 100 dager igjen.

Jaja. Formen er fin, men herlighet som jeg legger på meg! Grrr....

Går i jobb og på trening og prøver å holde meg opptatt om dagene for at tiden skal gå fort.

Gleder meg enormt til å få ut babyen. Er veldig spent på kjønnet :o)

phuh.. 47dager gjen.. tiden flyger jo egentlig avgårde..

er tung i kropp å sinn å leiiii.. men d kommer seg:)

babyklærne er vasket å klare for avreise.. skal flytte om 14 dager, hjemover til mamma sin kommune så jeg har mere familie rundt når nr to kommer, så her i huset orker jeg ike ordne klart til baby:)

lykke til fremover damer.. fra nå av kan det være bare dager til lillebabyen er ute:))

Ikke lenge til de første oktoberbabyene ser dagens lys, blir nok et par septemberbabyer opp i det hele også. Spennende dager, 35 igjen for min del og jeg er til de grader høygravid. Har begynt med akupunktur, det hjelper på bekkenløsningen. Siden 1.mann kom 12 dager før og 2.mann 19 dager etter termin er det ikke lett å vite hva dette blir...før eller siden kommern nok...

Hei hei.

Har 53 dager igjen, og teller og teller. :)

Er nok en av de som er veldig klar for å bli ferdig, og gleder meg veldig til å møte lillejenta. Har funnet frem noe tøy, men har ikke kjøpt noe "hente-tøy" enda.

Kanskje jeg får vagget meg avgårde i løpet av uka.

Lykke til alle oktobermammer!!!

Annonse

hei alle oktober mammaer!!

Jeg har 7 uker igjen nå, og er rimelig klar for å få ut underet ja!!

Alt har blitt tungt nå, og natten virker laaaaang , er jo oppe en del ganger i løpet av natta!!

Jentene mine gleder seg veldig til at lillebror skal komme, har begynt å vaske opp klær osv. Skal re opp vuggene 2-3uker før tenkte jeg.

Er jo koselig å se at det nærmer seg.

Nå er jeg fullt sykemeldt, og om 4uker går jeg ut i permisjon.

Lykke til allesammen, har født 2 dager før termin med førstemann og 10 dager etter termin med 2-mann så jeg håper kanskje den kommer litt før denne gangen hadde jo vært morro og greit det. Sånn 4-6 dager før er helt greit. Siste ul (uke32) kom det opp 4 dager før termin , så jeg håper det skjer noe rundt den 15-20 oktober.....

anki nr3-imagen

36 dager igjen! Gud, dette har gått fort! :) Men, nå begynner spenningen å ta seg opp! Sitter på nette å leser erfaringer ser bilder og suger til meg opplevelser hele tiden :) Venter vår første, blir en gutt i følge UL :) Har den berømte guttemagen å sier alle! Aktiv er han i værtfall, roterer heletiden! Det kommer ut klomper her og der, føler meg som en alien! hehe, helt snodig å sitte å se på! Tiltider ubehageli, for det er alvår så langt ut me rompa eller hva det er han skal! Vitti! Formen er fin men han trykker litt nede i bekkene men, skal ikke klage :) Lykke til alle!

Du har vært høygravid lenge. Kan kalle oss det når det er 40 dager igjen! Jeg har 34 dager igjen til termin, og er i storform.. Vel, den er jo litt i veien den magen, og noe småttere er der vel, men med støttestrømnper og mye vann så klarer jeg med utmerket foreløpig!

Kryss i taket!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...