Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Kan dere rangere og/eller kommentere navnene vi vurderer? Skal passe på ei jente med svært internasjonal slekt på begge sider (men blir jo norsk statsborger da, og vil kanskje ha størst tilknytning til Norge, avhengig av om vi flytter ut eller ikke) Agathe Alva Camille Caroline Enya Julia Mathea Maya Mia Mie Mira Sonya Tar i mot flere forslag i samme stil :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Rangerer slik: Alva Mathea Mia Julia Mira Maya Agathe Enya Mie Camille Caroline
prebs Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Rangerer slik: 1.Caroline 2.Maya 3.Julia 4.Mathea 5.Mia 6.Alva 7.Mira 8.Agathe 9.Mie 10.Camille 11.Enya 12.Sonya Særlig de tre første liker jeg godt, men alle er fine navn. Unntak er kanskje Sonya, som jeg ikke er så glad i.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg liker Enya best, det er på min liste. Men flere av de andre er også fine: Alva, Maya,Mia, Caroline...
lillema72 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Er ikke fan av noen av de overnevnte navna...rangere slik: Agathe Julia Mia Alva og legger til: Wilma Ada Leni Jenny Ellie Sanne Eva kansje falt noen av de i smak?
amandita Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Mitt forslag som jeg gir bort gratis (haha) da jeg snart får gutt.., gammelt navn fra vestlandet, som har internajonalt sus: ALIDA. Rangering blir for individuelt, så det klarer dere nok!
Viktory87 Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Av de navnene du vurderer er Agathe, Alva og Mira som er finest. Men hva med Antoinette?Madelen/Madeleine?Det er kjæmpefine navn.
StorkeMammaen Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Alva - nydelig, flott med engels uttale Agathe - nydelig navn Mira - fint Mia - flott Mie - flott Maya - søtt resten liker jeg ikke så godt. Hva med Ava? utrolig nydlig uttale på engelsk syns jeg da.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Jeg liker Mathea (kjempefint) ) Mia Alva Agathe Enya
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Caroline - fint og klassisk Julia - samme Camille - fint, men liker best Camilla Sonya - fint, men ville skrevet Sonja Alva - fint, pen klang Mia - fint, men opfatter det som et halvt navn Mie -samme Mira - fint, men er et veldig vanlig hundenavn Maya - hardt navn - liker det ikke Enya - samme Mathea - poppis + høres ut som to navn i et Agathe - hardt, gammel peppermønavn
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Jeg liker Alva, Mia, Maya, Caroline og Julia. Agathe blir for meg for gammeldame-aktig. Camille forbinder jeg med kamille-te. Enya, Mira og Sonya blir for utenlandske i mine ører. Og Mathea er for poppis til at jeg liker det. Men navn er jo smak og behag. Velg det navnet dere liker.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 likte mia, mira, maya, men hva med athena det syndes jeg er nydlig....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Ville glatt gått for Alva Mathea, jeg :-) Eller bare Alva, Mathea eller Julia. Nydelige navn alle tre :-)
Milletrille Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Jeg liker Alva - nydelig Karoline - kjempefint, tradisjonelt navn. Ville skrevet med k. Enya - fint og litt nytt i Norge Julia - fint Maja - fint Mia/e - fint, men litt lei... Sonja - likte det også Vet ikke om jeg var til så mye hjelp men...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Rangerer og kommenterer slik.. Agate- Jeg liker dette navnet best. Fint navn. Alva- Et fint navn. Julia- Fint, men litt vanlig kansje? Enya- Er nytt for meg, ett friskt pust. Karoline- Litt sukker søtt, men pent. Maya- litt kjedelig, men fint Mia- samme som maya Mira- ikke så fint synest jeg. Sonya- nei, ikke fint.- da er sonja hakket bedre, but still. Mathea- jeg har aldri likt dette navnet, men mange gjør det siden det har blitt litt poppis navn siste tiden. Mie- det liker jeg absolutt ikke.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Mira Mia Camille (det første navnet på C jeg noen gang har likt, tror jeg...) Alva Maya Enya Sonya Julia Mathea Caroline Mie Agathe
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #17 Skrevet 15. september 2007 Agathe - ikke pent Alva - vakkert Camille - te? Caroline - neinei.. Enya - nei igjen Julia - ok Mathea - kjedelig Maya - søtt Mia - nei Mie - veldig søtt Mira - kult Sonya - nei
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #18 Skrevet 15. september 2007 Agathe Alva caroline Mathea de syns jeg var fin... de andre er sånn bob bob..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå