Gå til innhold

Hvor mange ammer ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linea selvavvente seg i sommer... Jeg ville amme til hun var ett år, men hun ble bare mindre og mindre interessert. Til slutt formelig dyttet jeg puppen inn og hun spyttet den ut... Gjør meg jo friere, men savner litt av kosen. Men nå er hun mammadalt så jeg får jo min dose kos likevel.

Vi holder ennda på=) morgen og kveld. avogtil på natta også.

Men han er ikke helt avhengig da, kan fint dra bort en natt eller to uten problem. Vi får se hvor lenge vi holder ut=) han har bynt og små bite litt i puppen nu, og flire hvær gang han gjør det hehe.

Vi holder også på enda. Morgen og kveld for det meste, men av og til vil han ha litt pupp når jeg kommer hjem fra jobb også...

Går helt fint å legge han uten pupp, men da er han veldig puppesulten om morgenen....

Håper egentlig han snart ikke vil ha mer, har liksom tenkt at jeg skal amme til han slutter av seg selv, men hvis det ikke skjer før jul så kommer jeg til å gi meg da!

Oscar får også pupp morgen og kveld og noen ganger når jeg kommer hjem fra jobb og noen ganger hender det han får om natta. I helgene blir det fort litt mer midt på dagen... Var en kveld her han ikke ville ha pupp da han la seg, og da trodde jeg nesten han var i ferd med å avvenne seg selv, men dagen etter var det full rulle igjen.

Annonse

Ikke noe amming er nei - det er snart 4 mnd siden det var slutt på det. Og jeg nyter det! Vi hadde det ganske strevsomt da for å si det mildt, så jeg holdt ut så lenge jeg kunne. Ikke var det noe kos for henne heller, det var bare mat - rett og slett. Hun er dessuten så stor nå at jeg kan faktisk ikke se for meg at jeg skulle ha ammet henne! Merkelig det der - he he..........

Her er det pupp med en gang vi våkner og etter kveldsmaten. Må innrømme at jeg også pupper av og til på natten. HS ble ikke videre imponert over det og mente jeg absolutt måtte slutte, for jeg måtte jo tenke på tennene hennes. Hehe.. Er flink til å pusse de 6 hun har morgen og kveld, så egentlig så tenker jeg ikke så mye over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...