Gå til innhold

jippi jeg har endelig klart det


Gjest

Anbefalte innlegg

med og komme med under 100 kg som jeg prøvd på i 2 år nå. Vekta viste 99,3 kg i dag. har gått ned nesten 4 kg siden den 21 august i år er så fornøyd. håper vekta vil forsette med å gå ned over. Mitt mål er å gå ned 30 kg. Måtte bare skrive det her for jeg er så happy nå=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke vært noe flink har putta i meg mye dritt selv om jeg går på Reductil 10mg. Jeg satte meg ned på torsdags kveld og sa til meg selv at nå måtte jeg slutte med og putte i meg så mye dritt så jeg begynte med sunnere liv i går og da spiser jeg et knekebrød fra ryvita eller hva det heter og da har jeg på kalkunpålegg,salat under agurk og parika velger bare det som er sunt i matveien nå. Spiser ikke så mye middag som jeg gjorde før. Spiser 1 knekkebrød vær 2 time og spiser frukt og grønnsaker. Jeg går minst 30 min vær dag. det blir mer enn 30 min men ikke under det. trener litt hjemme når jeg får tid når Tiril er lagt og beveger meg mye mer enn før. Får til og med på meg vinter kåpa mi som ikke har passet på nesten 3 år. Kommer til og ha en kose dag i uka hvis jeg vil det og det blir på lørdag. drikker mye vann. jeg har satt opp denne planen med legen om at jeg skal spise 1 knekkebrød vær 2 time og det holder mer enn nok for meg for jeg slitter med å få i meg et knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...