SterkeØnsker Skrevet 1. september 2007 #1 Del Skrevet 1. september 2007 Hallo damer. Jeg er 47, kona er 42-1/2. Vi er barnløs. Har forsøkt IVF i Tromsø to ganger, der de ikke klarte å framprovosere egge produksjon selv med økt hormonmengder den andre gangen. Legene ved klinikken i Tromsø sa at hun var nok ferdig med å produsere egg. Greit nok, tenkte vi - så gikk vi PRIDE kurset i regi av fosterhjemstjeneste, og vi vurderer eggedonasjon i utlandet. Så, plutselig (etter 14 måneder uten menstruasjon), har hun fått 3 menstruasjoner på 3 måneder! Jeg vet at dere får en og annen menstruasjon på vei inn i overgangsalderen uten at det er nødvendigvis noe eggløsning. Men, jeg lurer på om noe har opplevd det samme - OG blitt gravid naturlig? Takk for svar, og lykke til alle dere derute som ønsker barn, er gravid, eller har fått gullklumpen deres! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10252043-hjelp-til-selvhjelp/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Del Skrevet 1. september 2007 Har ikke selv opplevd dette, men kjenner noen som har det. Jeg jobbet for noen år siden med en dame som var 47 år og som selv mente at hun var ferdig med overgangsalderen. Hennes bekymring (vi også som jobbet med henne) var stor da hun ble i en elendig form. Hun var flere ganger hos legen men de fant ikke ut noe den første tiden. Da de endelig fant ut hva det var tror jeg nok at hun var i sjokk en stund. Hun var 4,5 månder på vei da. Men gleden kom når sjokket hadde lagt seg. En gang jeg fortalte dette til en jeg kjenner, fortalte hun meg at dette hadde skjedd med en dame på 53 år, så dette er nok fult mulig. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10252043-hjelp-til-selvhjelp/#findComment-10253422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå