Gå til innhold

HJELP!!! ang "lun" vintervogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til og finne en lun "vintervogn". Spiller ingen rolle om den har 3 eller 4 hjul. Den skal ha god plass til voksi pose, trenger kun sportsvogn da mini nærmer seg 11mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange anbefaler jo Simo. Ellers har vi emmaljunga city cross og den virker også bra selv om jeg ikke har prøvd den på vinteren enda.

Skrevet

TFK jogster twist.Den har stor og god kalesje.Mange mener den er åpen,men det synes ikke jeg.Lillegutt sov ute i deni hele fjor vinter og var aldri kald. STOR sportsdel,med god plass til poser.Og den holder ut hele vogn perioden.God å trille og.

Skrevet

har erfaring med både simo og emmaljunga,(og tfk) når det kommer til lunhet er duo eller combivogna til simo best, her går stormtrekket/fotposen absolutt tettest og høyest opp på vogna, regntrekket tetter og mer enn på emmaljunga, men tfk er den med helt tett regntrekk, men mindre varmt......

Skrevet

Teutonia Mistral er også ganske lun, iallefall om du kjøper med fottrekket. Kalesjen kan dras godt fram på kalde, vindfulle dager =)

Har ikke vogna selv, men lånte en da min var på reperasjon (midt på vinteren) og synes den var mye lunere enn brioen min. Mye lettere også.

Skrevet

Enig med Teutonia Mistral, med feks liggeforlenger og stormtrekk. God og lun og mange andre gode egenskaper også.

Skrevet

SimoDuo! Ingen over, ingen ved siden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...