sept07+okt12 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Lykke til alle som har termin nå i starten.. Håper allle får fine fødsler og slipper og gå alt for langt over tiden;) Stor føde klem.
smn1 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 eg også gleder meg til det endelig er september, har ventet på dette lenge vi jenter, endelig er det vår tur jippi
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Ja, nå er det september! Blir spennende det her!:-)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 The month we all been waiting for!!! Tittet på klokka 00.05 i går kveld, og merket det kriblet litt ekstra i kroppen da jeg skjønte at det faktisk er september!!! Lykke til alle september damer!!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Ja, nå er det virkelig september jenter:) Tenk, denne måneden har vi ventet på SÅ lenge, og nå er den her!! I løpet av denne måneden holder vi de små nurkene våre i armene! Åh, som jeg gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå