Mammatina Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 E skal ha min 1 lille gutt 6 januar.. åsså lurte e på om de va flere?
baby_på_vei:-) Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 heihei... ej har termin 24 januar venter og en liten gutt:) kommer fra sula ej da
Mammatina Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 okeii.. jammen de ekke så langt vekk fra blindheim..
baby_på_vei:-) Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 nei de e ikke de:-) kor gammel e du? første ungen??
YumYum2 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 jeg har termin 20 januar og bor ikke i ålesund. men kjæresten min bodde på åse eller noe så ska dit i høstferien på besøk te familie=)
hannefabiola Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Hei:-) jeg har termin 6.januar. Venter min første, og det blir en gutt. Ser du også skal ha en liten babygutt. Hvordan går det med magen, alt bra?
baby_på_vei:-) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 har du gått på skole i volda?? sammens me ei litt tullete og rar dame fra fiskerstranda?? sula revyens dronning?? synst navnet virker kjent fra hennes facebook hehehe.... de er da min mor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå