Mrs. icsi og småen Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Og jeg har desidert en av de snilleste sjefene....... Jeg grudde meg litt på forhånd, da jeg er i et vikariat fram til jul. Men hun smilte bare og ønsket oss lykke til, før hun takket for at hun fikk vite om det.... spurte til og med litt etter i fht hormoner og det som skal skje; egguttak og innsetting.. Åhhhh så deilig å ha fortalt det!!! Nå er jeg KLAR til å begynne på spray! (men ikke sprøyter, hehe)
allegodetingertre Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Å så flott. Det er deilig med en forståelsesfull sjef. Jeg har også det, heldigvis. Lykke til!
togutter-08og10 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Jeg har også vært åpen om det til sjef og kollegaer. alle er veldig forståelsesfulle.
Mrs. icsi og småen Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har fortalt det til en av kollegaene mine, som jeg vet også sliter med å blir gravid og som også holder på med prøverør. De andre kollegaene vet bare at vi prøver å bli gravide, ikke at vi snart har prøvd i tre år! Lykke til til alle sammen
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer :-) Jeg har hatt full åpenhet på jobb og ellers om dette - advarte alle om at jeg snart skulle bli både gal og bitch når jeg skulle begynne på hormonspray osv. Har ikke merket store forskjellen - men merker at folk rundt meg er mer interessert og litt mer omsorgsfulle :-) Lykke til videre !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå