Gå til innhold

har dere en "kosedag" i uka? feks lørdag, spiser dere snop og sånnt da?


Meg og mini med ny spire :)

Anbefalte innlegg

regner ikke med så mange av dere ketolysekur-slankere gjør det, men dere som går på reductin feks?

jeg er redd for å sprekke fullstendig om jeg begynner å smake litt sjokolade i morgen, selv om det frister veldig.. har mindre søtsug etter at jeg begynnte på reductin, men må ærlig innrømme jeg ikke er helt kvitt det.. noen ganger frister det veeldig..

 

kanskje jeg skal prøve å drikke pepsi max bare istedet for, vil ikke det være bedre? får jo dekket endel søtsug med det.. savner pepsimaxen litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei.

Jeg har dag 3 på reductil så er langt fra noe ekspert.

Derimot er jeg ekspert på meg selv og vet at om JEG hadde begynt spise sjokolade hadde det bare ballet på seg. Jeg er veldig flink til å finne gooode grunner til å fortsette hehe:) Andre igjen trenger å ha en dag hvor de kan unne seg noe ekstra for i det hele tatt greie å gjennomføre.

Tror neppe det vil ha noe utslag på vekten om du unner deg en liten sjokolade hver lørdag..

Som min bestemor sier; det er ikke det en spiser mellom jul og nyttår en legger på seg av men det en spiser mellom nyttår og jul:=)

Om du vet du komemr til å sprekke bør du nok styre unna. Suget går nok over etterhvert:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...