Gå til innhold

Dere som har hatt SA- smerter???


♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 uker på vei i dag, og har småbekymret meg over litt spotting helt siden 7+1

I dag derimot har jeg hatt en blødning jeg vil sammenlikne med en vanlig mensblødning. Litt mensmurring har jeg også hatt.

 

Hvor vondt gjør en SA?? Blør man mye?

 

Uff jeg er så redd her for at alt har gått galt.. Skal til lege på Mandag, men de ba meg bare ta det med ro i helgen.

 

Kommer de til å henvise meg til UL?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smertene du får fra en sa sitter i magen,ikke som mensmurringer,men smerter...sånn at du føler for å ta smertestillende.Du vet når du kjenner det at ting ikke er som de skal...OG når du blør så er det mørkt,slimete og klumpete.

Mulig dette er forskjellig fra pers til pers også da,det vet jeg ikke,sikkert ikke alle som blør like mye eller får vondt.? Ta det med ro du,pust med magen og slapp av i helgen. Det går sikkert bra,mange som blør i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått time på mandag: Det er ikke så greit å gå å lure så lenge.

 

Ikke for å skremme deg, men siden du spør, så regner jeg med at du gjerne vil ha ærlige svar: jeg har hatt flere aborter, og de har ikke gjort spesielt vondt. Men igjen: det er ikke uvanlig å blø i løpet av en sunn graviditet, og det trenger ikke å bety noe galt.

 

Det er mulig du blir henvist videre til ul på mandag: i såfall bør de lett kunne se hjerteaktivitet hvis alt er vel. Og ikke noe er som å se det lille hjertet slå: Håper det gjør det hos deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd både en MA og en SA, og jeg hadde ikke så veldig vondt noen av gangene. Med SA'en var smertene omtrent som like før mensen kommer (ikke så vondt, men litt kramper), og blødningen var også ganske lik. Jeg leser stadig vekk at det ikke er farlig om man ikke har smerter, men det stemte ikke for meg. Det kom heller ingen klumper eller noe sånt, men min SA kom av en Blighted Ovum, så det kan kanskje komme av det.

En blødning kan komme av så mye, og det trenger slett ikke bety at du er i ferd med å miste. Du får sikkert en UL for å sjekke hvordan det ser ut der inne. Jeg håper det går bra med dere.

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for både ærlige og trøstende svar. Er så mye ukjent om dagen, virkelig supert å kunne spørre dere jenter her inne...!!

 

Så nå skal jeg bare slappe av frem til Mandag og så får den bare ta det som det kommer.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...