Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Del Skrevet 31. august 2007 Hvor viktig er det at barnet kan ligge i sportsvogndelen? Har kjøpt en Quinny Buzz vogn som dessverre ikke har full liggestilling. Bor i USA hvor det er mest vanlig å bruke bilsete som festes til sportsvogndelen, og det er det de stort sett selger her. Ble derfor så glad da jeg så Quinny Buzz her nede som hadde dreamybag hvor babyen kan ligge godt utstrakt, i hvertfall de første månedene som jo er de viktigste. Men så er det denne tvilen om liggestillingen da, som jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte vognen. Ellers har vognen ord på seg for å ha veldig god sittestilling og comfort ellers, og man kan ha sportsvogndelen både mot seg og fra seg. Har også gode hjul og fjæring i forhold til mange av de andre vognene her... Men hvor viktig er dette med liggestilling?? Burde vi ha byttet den i en Bugaboo, som jo er fin men enda litt dyrere?? Har de liggestilling? Vet det er en annen Quinny med liggestilling, men jeg tror ikke de fører den her enda. Hva bør jeg gjøre?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10248853-liggestilling-i-vogn-quinny-buzz/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå